گوشی‌های هوشمند جدید هواوی سری نوا اواخر مهر ماه عرضه می‌شوند

ماه گذشته کمپانی هواوی تأیید نمود که این شرکت، رویدادی را در تاریخ 21 اکتبر سال جاری میلادی در شهر وین اتریش برگزار خواهد کرد. در آن زمان گمان می‌رفت که این شرکت در رویداد مذکور از نسخه‌ی جهانی گوشی‌های هوشمند سری P50 خود رونمایی نماید. اما در روز جاری نماینده هواوی در کشور رومانی تأیید نمود که در رویداد آینده این کمپانی، شاهد رونمایی از سری جدید گوشی‌های هوشمند نوا خواهیم بود. شایعات حاکی از آن است که این شرکت چینی در رویداد ماه اکتبر خود، گوشی‌های هوشمند نوا 8i و نوا 9 را به بازار جهانی معرفی خواهد کرد.

گوشی هوشمند هواوی نوا 8i

اسمارت‌فون هواوی نوا 8i گوشی جدیدی محسوب نمی‌شود. چراکه کمپانی هواوی در ماه جولای سال جاری این دستگاه را در کشور مالزی معرفی نموده بود. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع IPS LCD برخوردار است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌دهد. قلب تپنده این گوشی هوشمند چیپست اسنپدراگون 662 بوده و انرژی دستگاه نیز توسط یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این دستگاه در قسمت فوقانی صفحه نمایش قرار گرفته و در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز یک ماژول دوربین چهار‌گانه (دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی + یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی + دو عدد سنسور 2 مگاپیکسلی) خودنمایی می‌کند.

گوشی هوشمند هواوی نوا 8i

گفته می‌شود که گوشی هوشمند هواوی نوا 8i در یک نسخه و همراه با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی روانه بازار اروپا خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند با قیمت 349 یورو (404 دلار آمریکا) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند هواوی نوا 9

کمپانی هواوی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی در کشور چین از گوشی‌های هوشمند سری نوا 9 رونمایی کرد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند همزمان با گوشی نوا 8i در تاریخ 21 اکتبر در اروپا عرضه شود. گفتنی است که اسمارت‌فون نوا 9 هواوی از یک نمایشگر اولد 6.57 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره‌مند است که نرخ نو‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی دستگاه مجهز بوده و در بدنه پشتی دستگاه نیز شاهد حضور یک ماژول دوربین چهار‌گانه (یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی + یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی + یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی) خواهیم بود.

گوشی هوشمند هواوی نوا 9

گوشی هوشمند جدید سری نوا 9 هواوی مجهز به نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 778G است. این گوشی هوشمند از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 66 وات برخوردار بوده و از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود که نسخه‌ای از این اسمارت‌فون همراه با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی در اروپا با قیمت 549 یورو (635 دلار) عرضه شود.

2 در مورد “گوشی‌های هوشمند جدید هواوی سری نوا اواخر مهر ماه عرضه می‌شوند”

  1. هواوی بعد تحریم ها با روزهای اوجش فاصله گرفت یادش بخیر یه زمانی تو ایران همه هواوی دستشون بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH