نوکیا G300 با صفحه‌نمایش 6.52 اینچی و باتری 4470 میلی‌آمپر‌ساعتی معرفی شد

در روز جاری کمپانی نوکیا از گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید خود رونمایی نمود. این اسمارت‌فون که در ابتدا راهی بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد نوکیا G300 نام دارد. این دستگاه یک تلفن هوشمند 200 دلاری است که از قابلیت اتصال 5G نیز بهره‌مند است. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا دریابید با پرداخت این قیمت چه خدمات دیگری از این گوشی هوشمند به کاربران ارائه خواهد شد؟

گوشی هوشمند نوکیا G300 از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار بوده و یک ناچ V شکل نیز در قسمت فوقانی این نمایشگر تعبیه شده است که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه خواهد بود. اگرچه حاشیه‌های اطراف نمایشگر این اسمارت‌فون کمی ضخیم به نظر می‌رسد، اما در مجموع می‌توان آن را قابل قبول دانست. افزون بر موارد فوق، نوکیا G300 به حسگر اثر انگشت جانبی مجهز بوده و از قابلیت بازگشایی توسط چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده‌ی گوشی هوشمند نوکیا G300 نسخه 5G تراشه‌ی اسنپدراگون 480 است که توسط 4 گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌شود. گفتنی است که چیپست هشت هسته‌ای این دستگاه از 2 هسته A76 با فرکانس 2 گیگاهرتز و شش هسته A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز برخوردار است. گوشی هوشمند نوکیا G300 همراه با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا بوده و به صورت پیش‌فرض از اندروید 11 بهره‌مند خواهد بود.

دوربین نوکیا G300

در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک ماژول دوربین سه‌گانه مشاهده می‌شود. اسمارت‌فون نوکیا G300 از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین عکاسی فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های پرتره برخوردار است. شایان ذکر است که دوربین این گوشی هوشمند از قابلیت عکس‌برداری در شب، ویژگی EIS، سیستم صوتی فراگیر OZO و همچنین قابلیت حذف نویز نیز پشتیبانی می‌کند.

وظیفه تامین انرژی مورد نیاز نوکیا G300 بر عهده یک باتری 4470 میلی‌آمپر‌ساعتی است. این باتری از فناوری شارژ سریع 18 وات پشتیبانی نموده و با یک بار شارژ تا دو روز به کاربران سرویس‌دهی خواهد کرد.

بر اساس اعلام رسمی کمپانی نوکیا، اسمارت‌فون مقرون به‌صرفه G300 از تاریخ 19 اکتبر سال جاری میلادی با قیمت 200 دلار در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

2 در مورد “نوکیا G300 با صفحه‌نمایش 6.52 اینچی و باتری 4470 میلی‌آمپر‌ساعتی معرفی شد”

  1. باتری 4 هزار زده میگه تا دو روز شارژ نگه می داره؟ احتمالا منظور نوکیا اینه که گوشی رو بذاری بالای طاقچه استفاده نکنی ازش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH