تصاویر CAD گلکسی S22 اولترا سامسونگ با 2 ماژول دوربین خطی منتشر شد

پرچم‌دار آینده شرکت سامسونگ با نام احتمالی گلکسی S22 اولترا عرضه خواهد شد. اگرچه رندرهای CAD مربوط به این هندست پیش‌تر منتشر شده و الگوی طراحی احتمالی آن‌را به معرض نمایش گذاشتند؛ اما اکنون وبسایت LetsGoDigital با همکاری یک طراح به نام Technizo Concept رندرهای پیشین را به‌روزرسانی کرده است.

رندرهای جدید از به‌کارگیری ماژول دوربین با طراحی جزیره‌ای متفاوت در گلکسی S22 اولترا حکایت دارند. مدت کوتاهی پس از انتشار نخستین مجموعه از تصاویر گلکسی S22 اولترا یک شخص خبرچین با نام Ice Universe از طریق حساب‌کاربری توئیتری خود اعلام کرد سامسونگ احتمالا چیدمان سنسورهای دوربین را تغییر داده و الگوی طراحی عمودی پیش‌تر روی شده در اسمارت‌فون گلکسی نوت 10 پلاس را تقلید خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده توسط یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks نشان می‌دهد که پیکره‌بندی دوربین برجسته P شکل با 2 ماژول خطی کوچکتر و عمودی جایگزین شده است. ماه گذشته Ice Universe نیز تصاویری با طراحی مشابه را منتشر کرد.

وبسایت LetsGoDigital خاطرنشان می‌کند که ماژول دوربین P شکل از ماکت‌های پیشین کنار گذاشته شده است. شرکت‌های تولیدکننده کیس به منظور تست کاورهای جدید از ماکت‌ گوشی‌ها استفاده می‌کنند.

رندر CAD پیشین سامسونگ گلکسی S22 اولترا با ماژول دوربین P شکل

بر اساس پیش‌بینی‌ها پیکره‌بندی دوربین از سنسورهای تله‌فوتو به‌روزرسانی شده میزبانی خواهد کرد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی احتمالا مشابه انواع به‌کارگیری شده در گلکسی S21 اولترا خواهند بود؛ اما 2 دوربین تله‌فوتو احتمالا به لحاظ سخت‌افزاری ارتقاء خواهند یافت. سنسورهای مورد استفاده در دوربین‌های تله‌فوتو معمولی با زوم 3 برابری و تله‌فوتو پریسکوپی با زوم 10 برابری احتمالا به‌روزرسانی شده و رزولوشن آن‌ها از 10 به 12 مگاپیکسل خواهد رسید. وبسایت LetsGoDigital معتقد است که تمامی 4 دوربین مورد استفاده در گلکسی S22 اولترا مجهز به قابلیت تثبیت‌کنندگی اپتیکی تصاویر (OIS) خواهند بود. از سوی دیگر در اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا نیز صرفا دوربین فوق‌عریض از قابلیت OIS بی‌بهره است.

انتظار می‌رود که سامسونگ زبان طراحی اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا را تا حدی تغییر داده و نهایتا از طراحی ظاهری نزدیکتر به الگوی مورد نظر برای گلکسی نوت 21 اولترا استفاده کند. این هندست از خطوط جعبه‌ای شکل بیش‌تری نسبت به سری گلکسی S21 بهره برده و طراحی استوانه‌ای شکل آن نیز حداکثر فضای داخلی ممکن را در اختیار هندست قرار می‌دهد؛ فضایی که جهت استقرار قلم S Pen درون جایگاه اختصاصی خود به‌کار گرفته می‌شود. رندرهای منتشر شده نشان‌دهنده طراحی احتمالی گلکسی S22 اولترا با مدل‌های رنگی مشکی، سفید و قرمز هستند. وبسایت LetsGoDigital خاطرنشان می‌کند که مدل رنگی قرمز مشابه نمونه پیش‌تر رویت شده در اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی S9 است.

کارشناسان به‌طور کلی معتقدند که مدل اولترا در سری گلکسی S جانشین معنوی سری گلکسی نوت به‌شمار خواهد رفت. اخیرا گزارش شد که شرکت سامسونگ به‌دلیل بروز تاخیرات طولانی در معرفی گلکسی S21 FE و اولویت بالاتر این هندست جهت عرضه به بازار، رونمایی از اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا را به تعویق خواهد انداخت. شنیده‌ها از معرفی سامسونگ گلکسی S21 FE در ماه ژانویه سال 2022 حکایت دارند. در عین‌حال سری گلکسی S22 احتمالا در اواخر ماه فوریه و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل عرضه خواهد شد.

 

1 در مورد “تصاویر CAD گلکسی S22 اولترا سامسونگ با 2 ماژول دوربین خطی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH