شیائومی پوکو M4 تائیدیه FCC را دریافت کرد

در اسناد اخیر کمیته ارتباطات فدرال (FCC) نام یک دستگاه جدید پوکو به چشم می‌خورد و با بررسی مشخصات آن می‌توان دریافت که این گجت همان اسمارت‌فون آینده پوکو M4 است. البته مطابق روال معمول برای اسناد FCC این‌بار نیز به جزئیات چندانی پیرامون پوکو M4 اشاره نشده است. با این‌حال کماکان اطلاعاتی دست و پا شکسته در اختیار کاربران کنجکاو قرار می‌گیرد.

اسمارت‌فون پوکو M4 پرو با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود.

بعلاوه این هندست از اتصال 5G پشتیبانی نموده و مجهز به درگاه ارتباطی NFC خواهد بود. این اسمارت‌فون جدیدترین پلتفرم نرم‌افزاری شیائومی موسوم به MIUI 12.5 را اجرا خواهد کرد؛ موضوعی که ابدا مایه تعجب نخواهد بود.

اسناد FCC فاقد هرگونه جزئیات قابل استخراج دیگر هستند؛ بنابراین اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شیائومی ضمن حفظ قیمت‌گذاری رقابتی هندست‌ خود قادر به ارائه امکاناتی پیشرفته‌تر در پوکو M4 خواهد بود یا خیر. گواهی‌نامه FCC حداقل به نوبه خود تائید می‌کند که ما در حال نزدیک شدن به زمان عرضه این اسمارت‌فون هستیم. به باور برخی کارشناسان، گوشی پوکو M4 در اوایل ماه نوامبر معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH