شایعات جدید از معرفی سامسونگ گلکسی S21 FE در روز 21 دی ماه حکایت دارند

روز گذشته شرکت سامسونگ با تائید خبر برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked Part 2 در روز 20 اکتبر (28 مهر ماه) همگان را شگفت‌زده کرد. بدین‌ترتیب سامسونگ نیز نقش خود در رقم زدن یک هفته بزرگ برای دنیای فناوری را به خوبی ایفا کرد. شرکت‌های اپل و گوگل نیز در هفته آینده از رویدادهای اختصاصی خود میزبانی خواهند کرد.

اعلام برگزاری رویداد آینده سامسونگ در روز 28 مهر ماه موجب شد تا بسیاری از افراد تصور کنند که غول کره‌ای در این مراسم از گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد؛ هندستی که انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون آن از ماه‌ها قبل آغاز شده و به‌دلیل کمبود جهانی تراشه، معرفی آن بارها به تعویق افتاده است.

چنان‌چه تصور می‌کردید که اسمارت‌فون گلکسی S21 FE ستاره رویداد هفته آینده شرکت سامسونگ خواهد بود؛ در این‌صورت بایستی بدانید که توئیت‌های منتشر شده توسط چندین منبع خبری مختلف طی امروز نشان می‌دهند که چنین تصوری اساسا نادرست است.

ظاهرا تولید انبوه گلکسی S21 FE در ماه دسامبر آغاز شده است؛ بنابراین بدیهی است که سامسونگ قادر به معرفی هندستی نیست که طی مدت چند ماه حتی برای تولید آن نیز برنامه‌ای نداشته است. در عوض اکنون تمامی منابع خبری بر سر معرفی این اسمارت‌فون در ماه ژانویه به اجماع رسیده‌اند. در این میان حتی یکی از منابع خبری به تاریخ مشخصی نیز اشاره نموده و از روز 11 ژانویه (21 دی ماه) به‌عنوان موعد معرفی گلکسی S21 FE یاد کرده است.

در صورت صحت این گمانه‌زنی، مشخص نیست که سامسونگ در جریان رویداد هفته آینده خود از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد. همچنین چنان‌چه گلکسی S21 FE در ماه ژانویه عرضه شود؛ در این‌صورت معرفی سری گلکسی S22 احتمالا تا ماه فوریه به تعویق خواهد افتاد. این اقدام با هدف جلوگیری از کاهش فوری توجهات به گلکسی S21 FE انجام شده و بیش از پیش منطقی به‌نظر می‌رسد.

2 در مورد “شایعات جدید از معرفی سامسونگ گلکسی S21 FE در روز 21 دی ماه حکایت دارند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH