سری ردمی نوت 11 شیائومی از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند

همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، کمپانی ردمی در تاریخ 28 اکتبر سال جاری میلادی از گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 در کشور چین رونمایی خواهد کرد. مطابق انتظار این شرکت پیش از معرفی رسمی این محصولات، ویژگی‌های کلیدی اعضای خانواده نوت 11 را در تیزر‌هایی تبلیغاتی به نمایش گذاشته است. اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این غول چینی برای اولین بار در گوشی‌های سری ردمی نوت خود، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 واتی را ارائه خواهد داد.

پوستر انتشار یافته از سوی شیائومی نشان می‌دهد که اسمارت‌فون‌های سری ردمی نوت 11 از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کنند. شایان ذکر است که این قابلیت، سریع‌ترین تکنولوژی شارژ سریع به کار گرفته شده در محصولات این شرکت بوده است.

تاکنون این کمپانی فناوری شارژ سریع 120 وات را تنها در دستگاه‌های هوشمند پرچم‌دار خود ارائه کرده است. شایعات حاکی از آن است که خانواده‌ گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 11 شامل سه دستگاه ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس خواهد بود. گفته می‌شود که شیائومی، تنها گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو پلاس را به فناوری شارژ سریع 120 وات مجهز کرده است.

فناوری شارژ سریع 120 وات در سری ردمی نوت 11 شیائومی

از سوی دیگر شایعات بیانگر آن است که خصوصیات و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو پلاس تا حدود زیادی مشابه ردمی نوت 11 پرو خواهد بود. انتظار می‌رود نسخه‌ی پرو خانواده ردمی نوت 11 به چیپست مدیاتک دایمنسیتی 920 مجهز بوده و همراه با فناوری شارژ سریع 67 وات روانه بازار شود. اما از طرف دیگر، پیش‌بینی می‌شود که اسمارت‌فون ردمی نوت 11 پرو پلاس از تراشه‌ای قدرتمند‌تر و فناوری شارژ سریع‌تر بهره ببرد.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 11 پرو پلاس

بر اساس شایعات موجود، گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس از یک نمایشگر امولد با نرخ نو‌سازی 120هرتز، تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1200، حافظه‌ی رم LPDDR4x، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود. افزون بر این، دستگاه مذکور دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی جهت عکس‌برداری سلفی بوده و به یک ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه مجهز شده است. گفتنی است که یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی مکمل دوربین اصلی این اسمارت‌فون خواهند بود. به احتمال فراوان این دستگاه از ویژگی‌های دیگری مانند بلندگو‌های دوگانه، تکنولوژی مادون قرمز و NFC نیز بهره خواهد برد.

این گوشی هوشمند در سه نسخه و همراه با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت حافظه‌ رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و در نهایت 8 گیگابایت حافظه‌ی رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون در سه رنگ‌ متنوع روانه بازار خواهد شد.

2 در مورد “سری ردمی نوت 11 شیائومی از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند”

    1. امیرمحمد خاکپور

      تا حدودی حرف شما درسته
      اما این فناوری سریع ترین فست شارژ موجو در بازار هست که به خودی خود مشتری جلب خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH