نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو از وب سایت بیت 24

شیبا اینو (SHIB) جزو محبوبترین ارزهای دیجیتال کنونی است. در این مطلب قصد داریم نحوه خرید شیبا از وب سایت بیت 24 را آموزش بدهیم.

شیبا اینو با لقب «قاتل دوج کوین» پا به میدان گذاشت. درست زمانی که دوج کوین توانست با رشدی فضایی به فهرست پنج رمز ارز برتر بازار از نظر حجم سرمایه در گردش راه پیدا کند، فردی با نام مستعار ریوشی اقدام به ساخت SHIB کرد تا ورژن بهتری از آن را در اختیار کاربران قرار بدهد. ابتدا چنین چیزی محال به نظر می‌رسید، اما اکنون می‌بینیم حجم خرید و فروش شیبا اینو بیشتر از چیزی شده که انتظار داشتیم!

اما چطور می‌توان آن را خرید؟ پیش از آموزش نحوه خرید شیبا اینو ابتدا کمی با این ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد، سپس خرید SHIB را آموزش می‌دهیم.

شیبا اینو، قاتل اولین میم کوین دنیا

شبیه Dogecoin، توکن Shiba Inu نیز یک میم کوین است. این نوع ارزهای دیجیتال با الهام از جک‌های تصویری اینترنتی، رویدادهای فعلی، جوامع آنلاین و اینفلوئنسرهای ساخته می‌شوند و برخلاف اتریوم، کاردانو و سایر رمز ارزهای قدرتمند بازار، هدف و عموما کاربرد خاصی ندارند. به عنوان مثال همین دوج کوین را در نظر بگیرید که فقط برای شوخی با رمز ارزها ساخته شد، اما سود بسیاری به جیب سرمایه گذارانش سرازیر کرد. چنین اتفاقی ممکن است با خرید شیبا نیز رخ بدهد.

بر اساس آن چه در وایت پیپر این پروژه آمده، SHIB یک توکن رمزنگاری شده (بر اساس استاندارد ERC20 اتریوم) است و این قابلیت را برای کاربران مهیا می‌کند تا با پرداخت مبالغی نه چندان زیاد، میلیون‌ها و شاید میلیاردها عدد از آن را در اختیار داشته باشند. نماد آن یک سگ شیبا اینو است.

همانطور که گفتیم میم کوین‌ها اعم از شیبا اینو کاربرد خاصی ندارند و فقط حجم خرید و فروش آن‌هاست که میزان محبوبیتشان را مشخص می‌کند. تا زمانی که افرادی از آن‌ها حمایت کنند، سرپا خواهند ماند و حتی به رشد ادامه می‌دهند. در حال حاضر به طور واضح شیبا در کانون توجه است و حجم خرید بالایی دارد، پس احتمالا باز هم به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

آموزش خرید شیبا از بیت 24

بیت 24 از جمله پلتفرم‌های پشتیبانی‌کننده از این توکن محبوب است. در اینجا می‌توانید نزدیک به 200 ارز دیجیتال مختلف از جمله SHIB را خرید و فروش کنید. در ادامه قصد داریم نحوه خرید شیبا اینو از این وب سایت را آموزش بدهیم.

بعد از ورود به آدرس bit24.cash روی دکمه «ورود | ثبت نام» در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

ابتدا باید ثبت نام‌تان را تکمیل و فرآیند احراز هویت را انجام بدهید. این کار طی یک روز انجام خواهد شد. بهتر است به دنبال خرید شیبا از یک صرافی بدون نیاز به احراز هویت نباشید، چرا که این کار در تمام پلتفرم‌های مبادله رمز ارزی معتبر الزامی است. در صورتی که یک وب سایت مدعی فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت شد، حتما به اعتبارش شک کنید!

بعد از ورود به وب سایت روی گزینه «خرید از ما» از پنل سمت راست کلیک کنید. در صفحه بعد، از فهرست می‌توانید یکی از 200 ارز دیجیتال قابل خرید و فروش در بیت 24 مثل شیبا اینو را انتخاب کنید. برای پیدا کردن سریع می‌توانید بعد از کلیک روی فهرست نام توکن را جستجو کنید. سپس مقدار خرید را بر اساس تعداد واحد توکن یا مبلغ نهایی مشخص کنید. به عنوان مثال مشخص کنید قصد خرید 10 میلیون تومان شیبا دارید، یا می‌خواهید 9 میلیون عدد از آن دریافت کنید. در صورت تعیین کل مبلغ خرید تعداد و در صورت مشخص کردن تعداد مبلغ کل مقابل آن نشان داده می‌شود.

می‌توانید بعد از خرید شیبا اینو دارایی خود را در کیف پول بیت 24 نگه دارید، اما اجباری برای این کار وجود ندارد. به منظور انتقال آن به یک کیف پول شخصی نظیر تراست والت، گزینه «انتقال به کیف پول شخصی» را انتخاب کنید. با کلیک روی «تایید و ادامه» به مرحله بعد خواهید رفت.

این مرحله خرید شیبا حساس است. باید شناخت کافی از شبکه‌ها و نحوه استفاده از کیف پول‌های کریپتوکارنسی داشته باشید. در کیف پول خود، مثلا تراست والت، نام SHIB توکن را جستجو و آدرس آن را دریافت کنید. به شبکه توجه داشته باشید. خوشبختانه تراست والت از خرید SHIB در هر دو شبکه پشتیبانی می‌کند.

اگر آدرس مربوط به ERC20 را دریافت کردید، در وب سایت بیت 24 نیز حین خرید شیبا اینو همین گزینه را انتخاب کنید. در صورتی که آدرس دریافتی شما در والت مربوط به شبکه BEP20 است، مجددا همین گزینه را داخل وب سایت انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن شبکه آدرس کیف پول خود را در کادر «آدرس کیف پول خود را وارد کنید» قرار بدهید. آدرس‌های رمز ارزی از تعداد زیادی کاراکتر تشکیل می‌شوند، به همین دلیل تایپ دستی آن‌ها احتمال بروز اشتباه را به شدت افزایش می‌دهد. از طرفی در صورت انتقال به آدرسی اشتباه، این عمل جبران‌ناپذیر است. پس حتما آدرس را به صورت کپی – پیست در کادر زیر قرار بدهید. با کلیک روی «تایید و ادامه» به مرحله بعد بروید.

نکته مهمی را در این بخش باید یادآور شویم. در زمان پرداخت شیبا از بیت 24 یا هر پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال دیگر مبلغی به عنوان کارمزد انتقال کم می‌شود. این مبلغ مربوط به شبکه است و به فروشنده تعلق ندارد. بسته به میزان ترافیک نتورک، کارمزد از زمانی به زمان دیگر متفاوت است. همانطور که می‌بینید با خرید در شبکه BEP20 کارمزد پایین‌تری پرداخت خواهید کرد، پس توصیه می‌کنیم از این شبکه استفاده کنید. مزیت دیگر خرید شیبا بر بستر BEP20 دریافت سریع‌تر توکن به خاطر سرعت بالای پردازش تراکنش‌ها در اینجاست.

در نهایت باید پرداخت را انجام بدهید. یکی از کارت‌های بانکی که در زمان ثبت نام ارائه کردید را انتخاب و وارد درگاه بانکی شوید. بعد از پرداخت، تسویه به صورت سیستمی برایتان انجام خواهد شد.

در تهیه این مطلب آی‌تی‌رسان نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH