در جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل، PS5 برنده شوید!

این روزها دنیا، درگیر همه‌گیری ویروس کروناست و همه برای ایمن ماندن در برابر بیماری ترجیح می‌دهند بیشتر در خانه بمانند و خریدهای خود را به‌صورت آنلاین‌ انجام دهند.

کیف پول دیجیتال، خرید آنلاین را برای شما سریع‌تر و ساده‌تر می‌کند. با کیف پول دیجیتال دیگر لازم نیست برای هر بار خرید به درگاه بانک منتقل شوید و منتظر دریافت رمز پویا بمانید و سایر اطلاعات را وارد کنید.

تنها کافی است که از قبل کیف پول دیجیتال‌ خود را با هر مبلغی که می‌خواهید، شارژ کنید و بعد به سادگی از طریق کیف پول دیجیتال، با یک ضربه هزینه خریدهای‌تان را بپردازید. ایرانسل نیز به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، یک کیف پول دیجیتال را در اختیار شما می‌گذارد که پس از شارژ کردن آن، می‌توانید هزینه خرید بسته اینترنت خود، خرید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و موسیقی‌های موجود در چارخونه و خرید از اپلیکیشن دیجیتون را در نهایت سرعت و سادگی، از طریق کیف پول دیجیتال بپردازید.

حالا ایرانسل از اول آبان‌ ماه، جشنواره پائیزی کیف پول دیجیتال خود را آغاز کرده و جوایز شگفت‌انگیزی در انتظار شرکت کنندگان این جشنواره است.

قطعا گیمر‌ها از این جشنواره بسیار استقبال خواهند کرد؛ چرا که یکی از جوایز ویژه این جشنواره، یک دستگاه Play station 5 است!

برای اینکه در قرعه‌کشی یک دستگاه PS5، شرکت داده شوید؛ کافی است که از اول تا آخر آبان ماه، کیف پول دیجیتال خود را پنجاه هزار تومان شارژ کنید. مهم نیست که این مبلغ را با یک بار شارژ وارد کیف پول کنید و یا با چندبار، تنها چیزی که شرط شرکت در این قرعه کشی است این است که تا ۳۰ آبان، مجموع شارژ کیف پول دیجیتال شما به مبلغ پنجاه هزار تومان برسد.

جوایز این جشنواره به همین جا ختم نمی‌شود. شما با اولین شارژ کیف پول دیجیتال خود، به مبلغ حداقل ده هزار تومان، دو گیگابایت اینترنت هدیه از طرف ایرانسل دریافت خواهید کرد. به زودی با استفاده از کیف پول دیجیتال ایرانسل، می‌توانید اشتراک تلویزیون اینترنتی لنز را خریداری کنید و قبض خطوط دائمی ایرانسل را بپردازید.

برای شارژ کیف پول دیجیتال خود از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنید و یا کد دستوری #1*6* را شماره‌گیری نمایید.

2 در مورد “در جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل، PS5 برنده شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH