نخستین ویدیوی هندزآن سامسونگ گلکسی S21 FE در فضای وب منتشر شد

در ویدیوی جدیدی که توسط وبسایت LetsGoDigital و یک طراح با نام مستعار Concept Creator منتشر شده است؛ تصویر زنده از پنل پشتی ماکت دستگاهی نمایش داده شده که در آینده تحت‌عنوان گلکسی S21 FE به بازار عرضه می‌شود. جرمین اسمیت که با نام مستعار Concept Creator فعالیت می‌کند؛ در این ویدیو حاضر شده و نمایی از پنل پشتی ماکتی که از روی قاب اسمارت‌فون گلکسی S10 شبیه‌سازی شده است را به معرض نمایش گذاشته است. این ویدیو اگرچه دقیقا یک نمونه هندزآن محسوب نمی‌شود؛ اما در رابطه با اندازه دستگاه ایده جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اگرچه الگوی طراحی گلکسی S21 FE هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته و برای نمایش طراحی دستگاه هیچ‌گونه مدرک فیزیکی وجود ندارد؛ اما ماکتی که بر اساس رندرهای CAD پیش‌تر لو رفته طراحی شده است؛ پنل پشتی گلکسی S21 FE و برآمدگی یکپارچه ماژول دوربین که از سری گلکسی S21 الهام گرفته شده را نمایش می‌دهد. البته شایان به ذکر است که این قسمت از گوشی منتشر نشده از جنس پلاستیک ساخته شده است.

جرمین اسمیت در توضیحات خود به دوربین اصلی و لنز تله‌فوتو هندست اشاره می‌کند. همچنین وی به‌صورت ضمنی تائید کرده که این دوربین‌ها احتمالا از قابلیت تثبیت‌کننده اپتیکی (OIS) برخوردار خواهند بود.

گلکسی S21 FE بایستی پیش از این معرفی می‌شد؛ اما سامسونگ عرضه آن را به تعویق انداخت. این تصمیم به احتمال فراوان از محدودیت‌های زنجیره تامین ناشی شد. آخرین شایعات ادعا می‌کنند که گلکسی S21 FE به احتمال فراوان ضمن برگزاری نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی سال 2022 (موسوم به CES 2022) معرفی خواهد شد. این نمایشگاه در حد فاصل روزهای 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه) در شهر لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات تائید نشده گلکسی S21 FE مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپ‌دراگون 888 یا اگزینوس 2100 (بسته به بازار و منطقه جغرافیایی عرضه)، نمایشگر آمولد 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها این هندست در مدل‌های رنگی بنفش، صورتی، سفید و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH