تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S21 FE مشخص شد

گزارشی جدیدی که از طریق رسانه‌ی Sammobile منتشر شده است، نشان می‌دهد که کمپانی سامسونگ در رویداد آینده‌ی خود در نمایشگاه به CES، که مابین روز‌های 5 تا 8 ژانویه سال آینده میلادی در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود، به طور رسمی از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد. در روز جاری اطلاعاتی جدید در خصوص این گوشی هوشمند توسط منبعی معتبر به نام Jon Prosser منتشر شده است. اطلاعات جدید مخابره شده، تاریخ دقیق عرضه و موجودی گلکسی S21 FE را فاش نموده است.

براساس گفته‌های Prosser، کمپانی سامسونگ رویداد Unpacked خود را برای اسمارت‌فون گلکسی S21 FE در تاریخ 4 ژانویه سال 2022 برگزار خواهد کرد. گفته می‌شود که فروش این گوشی هوشمند نیز از تاریخ 11 ژانویه بدون هیچ دوره پیش‌سفارشی آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که تاکنون اطلاعات موثقی در خصوص قیمت گلکسی S21 FE منتشر نشده است.

همچنین خبرنگار فوق الذکر فاش نموده است که گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 سامسونگ نیز در تاریخ 8 فوریه سال آینده میلادی معرفی خواهند شد. شایعات حاکی از آن است که پیش‌فروش سری S22 احتمالاً از همان روز آغاز شده و از روز 18 فوریه برای خرید در دسترس عموم خواهد بود.

تصویر احتمالی سامسونگ گلکسی S21 FE

مشخصات کلیدی گلکسی S21 FE

شایعات موجود پیرامون گلکسی S21 FE نشان داده‌اند که این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش امولد 6.4 اینچی مجهز خواهد بود که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نو‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. لازم به توضیح است که این اسمارت‌فون، در برخی از مناطق با چیپست اسنپدراگون 888 و در برخی دیگر نیز همراه با تراشه‌ی اگزینوس 2100 عرضه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از 12 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

گلکسی S21 FE از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلوی دستگاه برخوردار بوده و ماژول دوربین پشتی آن نیز شامل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی همراه با قابلیت فوکوس اتوماتیک، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون نیز توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند.

1 در مورد “تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S21 FE مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH