معرفی 4 مدل از اسپیکرهای پر فروش بازار

اگر شما هم به شنیدن موسیقی علاقه‌مند هستید؛ یا زمان زیادی را صرف شنیدن آهنگ‌های مختلف می‌کنید، یا دوست دارید در لحظه‌های خاصی مثل مسافرت‌ها یا دورهمی‌ها موزیک پخش کنید و از آن لذت ببرید؛ اسپیکر یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی‌هایی است که برای شما کاربردی خواهد بود. در ادامه قصد داریم تا شما را با 4 مدل از بهترین و پرفروش‌ترین اسپیکرهای بازار آشنا کنیم. مزیت اسپیکرهای بلوتوثی این است که به راحتی قابل حمل هستند و به صورت شارژی‌اند. این مهم این امکان را به شما می‌دهد که در هرجایی، از آن‌ها استفاده کنید. پس اگر به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوثی برای ساختن یک خاطره خوب از لحظه‌های به یاد ماندنی‌تان در کنار پخش آهنگ هستید، در ادامه با معرفی  4 مورد از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار که طرفداران بسیار زیادی را دارند همراه ما باشید:

 

اسپیکر Party Box 110

اسپیکر بلتوثی جی بی ال Party Box 110 یکی از برترین اسپیکرهای موجود در بازار است. این اسپیکر باتوجه به توان خروجی بالایی که دارد، برای استفاده در فضاهای بزرگ، مهمانی‌ها و حتی برای دورهمی‌های فضای باز مناسب است. توان این اسپیکر 160 وات است که خروجی صدای زیاد و کافی را برای مهمانی‌های شما دارد. از دیگر مزیت های این دستگاه می‌توان به کیفیت بالای این اسپیکر نیز اشاره کرد.

بدنه آن از جنس فلز و پلاستیک مقاوم است که آن را در برابر ضربه‌ها حفظ کرده و مانع از آسیب دیدگی دستگاه می‌شود. همچنین در چهار گوشه این اسپیکر و در زیر آن از سیلیکون استفاده شده، تا از لغزش آن جلوگیری کند و اسپیکر به خوبی در سر جای خود قرار بگیرد. باتری این اسپیکر 2500 میلی آمپر بر ساعت است که می‌تواند با یک شارژ کامل، 12 ساعت کار کند. همچنین این اسپیکر به پنل رقص نور مجهز است، که تنوع رنگی دارد و می‌توانید رنگ رنگ آن را بسته به تم مهمانی خود تغییر دهید.

این اسپیکر دارای درگاه‌های ورودی AUX، پورت USB  به منظور اتصال فلش مموری به دستگاه و پورت‌های خروجی RCA که به منظور اتصال گیتار و دیگر سازهای موسیقی است. همچنین یک پورت ورودی میکروفون نیز بر روی دستگاه وجود دارد که این امکان را به شما می‌دهد که همزمان با پخش آهنگ، شما نیز خوانندگی کنید. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به ضد آب بودن اشاره کرد؛ این اسپیکر دارای استاندارد IPX4 است که یکی از معتبرترین استانداردهای ضد آب محسوب می‌شود.

اسپیکر کینگ استار KBS549

 

اسپیکر کینگ استار KBS549 نیز یکی از پرفروش‌ترین اسپیکرها در زمینه پخش صدا است. از مشخصه‌های این اسپیکر می‌توان به توان توان 40 واتی آن، وجود پورت‌های AUX، USB و ورودی میکروفون اشاره کرد. همچنین این اسپیکر قابلیت اتصال به رادیو را نیز دارد. این اسپیکر با یک بار شارژ کامل می‌تواند با تنظیم 80 درصدی خروجی صدا می تواند به مدت 6 ساعت برای شما کار کند. همچنین اگر صدای خروجی این دستگاه را بر روی 50 درصد تنظیم کنید می‌توانید به مدت 6 ساعت، با یک بار شارژ کامل از آن استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xtreme 3

یکی از بهترین گزینه‌ها در هنگام خرید، اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Xterme 3 است. از ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به وزن 1.83 کیلوگرمی‌آن و این مورد که این دستتگاه دارای استاندارد IP67 است؛ وجد این استاندارد باعث شده تا این اسپیکر ضد آب بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم شود. این دستگاه مجهز به نسخه بلوتوث 5.1  بوده و دارای پورت AUX  است. از دیگر علت‌های محبوبیت این اسپیکر می توان به مواردی همچون، قابلیت پخش 15 ساعته، وزن کم، ابعاد کوچک آن نسبت به سایر اسپیکر‌ها و وجود بند که حمل آن را آسان می‌کند اشاره کرد.

اسپیکر قابل حمل ANKER مدل SoundCore Rave NEO

اسپیکر قابل حمل انکر مدل ساندکور ریو نئو، یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار است. توان 50 واتی این اسپیکر آن را به یکی از اسپیکرهایی تبدیل کرده است که در مهمانی‌ها و در مسافرت می‌توان از آن استفاده کرد. از ویژگی‌های خاص این اسپیکر می‌توان  کیفیت بالای خروجی صدا، اتصال سیمی ‌و بی سیم آن را نام برد. نسخه بلوتوث این دستگاه نسخه 5 بوده و می‌توان تا فاصله 20 متری به آن متصل شد. از دیگر قابلت‌های این اسپیکر می‌توان به داشتن استاندارد جهانی IPX7، در خصوص ضد آب و مقاوم بودن آن اشاره کرد. با یک بار شارژ کامل اسپیکر ANKER مدل SoundCore Rave Neo می‌توانید به مدت 16 ساعت از این اسپیکر استفاده کنید. مدت زمان شارژ شدن کامل این اسپیکر 6 ساعت است.

این اسپیکرها را از کجا خریداری کنیم ؟

در آخر قصد داریم به شما یکی از معتبر‌ترین و برترین فروشگاه کالاهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی کامپیوتر سورس یکی از بهترین فروشندگان کالاهای دیجیتال است که می‌توانید این اسپیکرها را از سایت این فروشگاه خریداری کنید. یکی از اصلی‌ترین دلایل برتری این فروشگاه به نسبت دیگر فروشگاه‌های موجود در بازار، ارائه تضمین اصالت کالا است. فروشگاه کامپیوتر سورس تمامی‌محصولات خود را به همراه گارانتی اصالت به فروش می‌رساند؛ این مورد به شما این اطمینان را می‌دهد که کالایی که خریداری می‌کنید اصل بوده و جای هیچ گونه نگرانی، از بابت اصالت آن نخواهید داشت.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH