سری هواوی میت 50 با تراشه اسنپ‌دراگون 898 در 3 ماهه اول سال 2022 عرضه می‌شود

کمپانی چینی تولیدکننده اسمارت‌فون موسوم به هواوی با معرفی گوشی‌های سری میت 50 خود آماده است تا بار دیگر به عرصه تولید مدل‌های پرچم‌دار و برتر موجود در بازار بازگردد.

اکنون گزارش شده که گوشی‌های این سری در 3 ماهه نخست سال 2022 عرضه خواهند شد؛ اما کمپانی هنوز هیچ جدول زمانی خاصی را در این رابطه منتشر نکرده است. در صورت صحت گزارشات پیشین، این هندست‌ها احتمالا طی ماه مارس سال 2022 معرفی خواهند شد. پیش از این قرار بود گوشی‌های سری میت 50 هواوی در سال جاری عرضه شوند؛ اما با توجه به معرفی سری هواوی P50 در ماه جولای امسال و بسیار دیرتر از موعد زمانی معمول طی ماه مارس، معرفی هندست‌های نسل بعدی سری میت نیز به تعویق افتاد.

انتظار می‌رود که گوشی‌های هوشمند این سری از تراشه اسنپ‌دراگون 898 ساخت کوالکام استفاده کند. اگرچه این پردازنده در سایر هندست‌ها از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند؛ اما برای سری میت 50، وضعیت تا حدی متفاوت خواهد بود.

تراشه مورد استفاده در این هندست‌ها صرفا از اتصال 4G پشتیبانی خواهد کرد. تراشه اسنپ‌دراگون 898 کوالکام با استفاده از فرآیند 4 نانومتری شرکت سامسونگ و طراحی معماری 3 خوشه‌ای تولید خواهد شد. این پردازنده پرچم‌دار احتمالا در ماه آینده یعنی دسامبر سال 2021 رسما معرفی خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست مجهز به یک پنل LTPO خواهد بود. این فناوری پیش‌تر در سری آی‌فون 13 پرو اپل مورد استفاده قرار گرفته است. این موضوع بدان معناست که پرچم‌دار آینده هواوی احتمالا از نمایشگری با نرخ نوسازی تطبیقی پشتیبانی نموده و مجهز به نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

همچنین این هندست‌ها احتمالا با قابلیت پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای در زمان عدم دسترسی به شبکه تلفن‌همراه عرضه خواهند شد. اتصال ماهواره‌ای جهت برقراری ارتباط از طریق سرویس پیام کوتاه (SMS) در شرایطی که شبکه سلولی قابل دسترس نیست؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس گزارشات، شرکت هواوی به منظور انجام این‌کار از سیستم ماهواره‌ای Beidou استفاده خواهد کرد.

1 در مورد “سری هواوی میت 50 با تراشه اسنپ‌دراگون 898 در 3 ماهه اول سال 2022 عرضه می‌شود”

  1. چطور ممکنه هواوی تحریم باشه اما از اسنپدراگون تو گوشی پرچم دارش استفاده کنه؟ من واقعا نمی فهمم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH