همه چیز در مورد ارز دیجیتال سیفمون

Safemoon یک ارز رمزنگاری شده است که این ارز‌ها جزء ارز‌های دیجیتالی هست که صرفاً به صورت آنلاین وجود دارند و کاربران امیدوارند بتوانند از آن‌ها به عنوان یک وسیله مبادله استفاده کنند. ارز دیجیتال سیفمون نیز مثل ارز‌های دیجیتال محبوب مانند بیت کوین و اتریوم از فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌کند.

اگر شما می‌خواهید در مورد ارز دیجیتال سیفمون بدانید، ما در این مقاله این ارز را به طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

درباره ارز سیفمون

SafeMoon یک توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi) است و دارای سه عملکرد است که در طول هر معامله انجام می‌شود:

  • Reflection
  • LP Acquisition
  • Burn

سیفمون ترکیبی از توکنومیک RFI و یک پروتکل تولید نقدینگی خودکار است. ارز سیفمون قصد دارد یک صرافی توکن غیر قابل تعویض (NFT) و همچنین پروژه‌های خیریه و برنامه‌های آموزشی کریپتو توسعه دهد. با پروتکل SafeMoon دارندگان توکن بسته به تعداد سکه‌هایی که دارند، ارز دیجیتال سیفمون بیشتری کسب خواهند کرد. این امر می‌تواند تا 80٪ APY باشد که در مقایسه با حساب‌های بهره قدیمی، خیره‌ کننده است. پروتکل SafeMoon به لطف استراتژی سکه سوزی خود در طول زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کند و آن را تبدیل به یک ارز دیجیتال کاهش‌دهنده تورم می‌کند.

 

آیا ارز سیفمون آینده خوبی دارد؟

SafeMooon گسترش خواهد یافت و شامل یک بازار NFT و سکوی راه ‌اندازی است که به کاربران امکان می‌دهد ارز‌های دیجیتال خود را از طریق پلتفرم ایجاد کنند. ارز سیفمون به لطف محبوبیت روزافزون خود نقشه راه بلندپروازانه‌ای دارد و توسعه ‌دهندگان آن مایل هستند در صرافی‌های پیشرو یک صرافی غیر متمرکز (DEX) راه‌اندازی کنند و مشارکت خود را تا پایان سال 2021 افزایش دهند.

 

چه چیزی SafeMoon را منحصر به فرد می ‌کند؟

چیزی که ارز دیجیتال سیفمون را از دیگر ارز‌های دیجیتال متمایز می‌کند، وجود یک مشکل بزرگ در صنعت نوظهور DeFi وجود APY LP بالا است که دسترسی آسانی برای تازه واردان به این فضا ندارند. آن‌ها قصد دارند از ایده پاداش‌های ثابت یعنی مشروط کردن پاداش به حجم توکن مورد معامله استفاده کنند تا هرگونه فشاری را که ممکن است هنگام فروش توکن‌ها روی توکن ایجاد شود از بین ببرند.

 

چند توکن از ارز سیفمون در گردش است؟

عرضه کل 1،000،000،000،000،000 با 223،000،000،000،000 توکن توسعه یافته و عرضه منصفانه 777،000،000،000،000 است.

ارز سیفمون به روش زیر عمل می‌کند: در هر معامله از تراکنش با کارمزد 10 درصد مالیات گرفته می‌شود که به نصف کاهش می‌یابد. در حالی که 5٪ از کارمزد دوباره بین همه دارندگان توکن در آن زمان توزیع می‌شود، 5٪ دیگر دوباره به نصف تقسیم شده و 50٪ توسط قرارداد به BNB فروخته می‌شود و 50٪ باقی مانده به‌ طور خودکار با BNB فوق الذکر جفت و به عنوان جفت نقدینگی به PancakeSwap اضافه می‌شود.

آیا شبکه ارز سیفمون امنیت دارد؟

ارز دیجیتال سیفمون طرح زیر را برای ایمنی پروتکل خود دارد:

توسعه ‌دهنده قبل از راه‌اندازی تمام توکن‌ها را در کیف پول توسعه ‌دهنده رایت کرده که یک راه‌اندازی منصفانه در DxSale انجام می‌شود. سپس LP به مدت چهار سال در DxLocker قفل شده و با هر معامله و قفل شدن در PancakeSwap، یک LP تولید می‌شود.

 

از کجا می‌توان ارز سیفمون را خریداری کرد؟

از اکتبر 2021 سیفمون برای تجارت با پلتفرم‌های مبادلات متعدد از جمله:

  • Hoo
  • Hotbit
  • LBank
  • BiK
  • MEXC
  • Bitrue
  • ZBG
  • BitMart
  • PancakeSwap
  • Gate. io
  • Decoin
  • BitForex
  • KickEX
  • WhiteBIT
  • Biswap

در دسترس می‌باشد. ارز سیفمون با جفت‌های قیمت مانند: SAFEMOON/WBNB،  SAFEMOON/BUSD و SAFEMOON/USDT فهرست شده است. کاربران برای بررسی قیمت ارز دیجیتال سیفمون به صورت آنلاین توسط ارز فیات مورد نظر خود می‌توانند از ویژگی مبدل CoinMarketCap به‌طور مستقیم در صفحه قیمت SafeMoon استفاده کنند یا از صفحه اختصاصی مبدل نرخ ارز استفاده کنند.

جفت‌های محبوب قیمت ارز دیجیتال سیفمون عبارتند از: SAFEMOON/USD، SAFEMOON/GBP و SAFEMOON/EUR.

 

آیا ارز سیفمون همان بیت کوین است؟

خیلی از خریداران ارز‌های دیجیتال برای خرید ارز نوپای سیفمون مردد هستند و نمی‌دانند چه تفاوت یا شباهتی با بیت کوین دارد. به‌ طورکلی ارز دیجیتال نشان ‌دهنده پول الکترونیکی است. به این ترتیب، بیت کوین یک ارز دیجیتال است و در عین حال نوعی ارز مجازی محسوب می‌شود. بیت کوین و جایگزین‌های آن بر اساس الگوریتم‌های رمزنگاری هستند. بنابراین به این نوع ارز‌های مجازی، ارز‌های رمزنگاری شده نیز می‌گویند و همان‌طور که گفتیم ارز سیفمون نیز یک ارز رمزنگاری شده می‌باشد.

 

آیا می ‌توان ارز سیفمون را به Coinbase منتقل کرد؟

بسیاری از تازه واردان این عرصه که قصد دارند ارز دیجیتال سیفمون را خریداری کنند، می‌خواهند بدانند که آیا می‌توان ارز دیجیتال سیفمون را به Coinbase تبدیل کرد؟ باید بگوییم شما می‌توانید ارز دیجیتال سیفمون را توسط هر صرافی یا کیف پولی از جمله BitMart، Binance و Coinbase برداشت کنید.

 

چند سکه سیفمون باقی مانده است؟

اگر می‌خواهید بدانید اکنون در بازار جهانی چقدر از توکن سیفمون باقیمانده است، این مطلب را مطالعه کنید:

ارز دیجیتال سیفمون در حال حاضر با ارزش بازار 2.9 میلیارد دلار و عرضه در گردش 585 ‌تریلیون توکن در رتبه 202 در بازار coinmarketcap قرار دارد. مجموع عرضه ارز دیجیتال سیفمون یک کوادریلیون توکن می‌باشد.

 

آیا خرید ارز سیفمون سرمایه ‌گذاری خوبی است؟

با توجه به اینکه SafeMoon هیچ نشانه موفقیتی از خود نشان نداده است و تنها انتظار سود در آینده این است که افراد بیشتری به خرید ادامه دهند، به نظر نمی‌رسد سرمایه‌گذاری خوبی باشد. همچنین قیمت ارز سیفمون از اواسط سپتامبر در سطح فعلی خود در نوسان بوده است. با توجه به عرضه موفقیت ‌آمیز ممکن است برای جهش آماده شود یا ممکن است کف آن شکسته شود و قیمت آن به روند کاهشی خود ادامه دهد؛ هیچکس نمی‌داند!

سرمایه ‌گذاری در ارز‌های دیجیتال می‌تواند بسیار خطرناک باشد. همیشه با یک مشاور حرفه‌ای مشورت کنید و هرگز پولی را که برای زندگی خود روی آن حساب کرده‌اید را معامله نکنید.

آیا ارز سیفمون می ‌تواند رقیب دوج کوین باشد؟

Dogecoin در هفته‌های اخیر به لطف برجسته‌ترین طرفدار خود یعنی ایلان ماسک از محبوبیت فزاینده‌ای برخوردار شده است. این کارآفرین اخیراً اعلام کرد که تسلا، شرکت خودرو‌های الکتریکی او به دلیل نگرانی‌ها در مورد آسیب دیدن محیط زیست ناشی از «ماینینگ» بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان، پذیرش بیت‌کوین را به عنوان پرداخت برای وسایل نقلیه متوقف خواهد کرد. این عصبانیت منجر به فروش عظیم ارز‌های دیجیتال شد. اما به لطف حمایت ماسک، dogecoin پس از رکود اخیر 15 درصد رشد کرد.

 

دوج کوین تا چندی پیش ششمین ارز دیجیتال بزرگ در جهان بود که ارزش بازار آن به بیش از 44 میلیارد دلار (31 میلیارد پوند) می‌رسید. در حالی که ارزش بازار ارز سیفمون کمتر از 3 میلیارد دلار بود. بنابراین در مقایسه با دوج کوین ناچیز می‌باشد. با این وجود، در این مرحله از مسیر خود در مقایسه با دوج کوین در سال 2013 راه‌ اندازی شد و پتانسیل رشد آن بیشتر به نظر می‌رسد.

 

آنچه لازم است در مورد ارز سیفمون بدانید

Safemoon جدیدترین ارز دیجیتال خود را به عنوان یک توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi) معرفی می‌کند. این بدان معناست که بخشی از یک سیستم مالی جایگزین است که تجارت در شبکه‌های زنجیره‌ای همتا به همتا را بدون دخالت سیستم‌های متمرکز مانند بانک‌ها یا دولت‌ها امکان‌پذیر می‌کند؛ بنابراین ارز سیفمون نیز مانند بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال بر روی یک شبکه بلاک چین عمل می‌کند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH