مقایسه تصویری اندروید L در مقابل اندروید کیت‌کت!

روز پیش شاهد معرفی نسخه جدیدی از سیستم عامل محبوب اندروید توسط گوگل بودیم، نسخه‌ای که میزبان تغییرات زیادی بود، تغییراتی در رابط کاربری، اعلانیه‌ها و…

از لحاظ ظاهری اندروید ال تغییر بسیار زیادی نسبت به اندروید کیت‌کت کرده است. طبق گفته گوگل، از لحاظ امنیتی نیز شاهد بهبود‌های زیادی در این نسخه بوده‌ایم و بسیاری از مشکلات امنیتی نسخه قبلی در این نسخه وجود ندارد.

اگرچه هنوز این نسخه برای گجت‌های اندرویدی عرضه نشده است و تا زمان عرضه رسمی زمان زیادی باقی است، اما مشاهده تغییرات ظاهری به‌وجود آمده در این نسخه نسبت به نسخه قبلی لذت بخش است.

در کل رابط کاربری اندروید ال به‌صورت ساده و رنگی طراحی شده است که متفاوت‌تر از نسخه‌های قبلی است. از اندروید 4.2 تا اندروید کیت‌کت تغییرات زیادی را از لحاظ ظاهری مشاهده نکرده بودیم اما اندروید ال شیوه کار را تغییر داد. در ادامه، تصاویر رابط کاربری اندروید کیت‌کت و اندروید ال را در کنار یک‌دیگر قرار دادیم تا تغییرات رخ داده در اندروید ال بهتر مشخص شود (تصویر سمت راست مربوط به اندروید کیت‌کت و تصویر سمت چپ مربوط به اندروید ال است).

android-l-vs-android-kitkat (1) android-l-vs-android-kitkat (2) android-l-vs-android-kitkat (3) android-l-vs-android-kitkat (4) android-l-vs-android-kitkat (5) android-l-vs-android-kitkat (6) android-l-vs-android-kitkat (7) android-l-vs-android-kitkat (8) android-l-vs-android-kitkat (9) android-l-vs-android-kitkat (10) android-l-vs-android-kitkat (11) android-l-vs-android-kitkat (12) android-l-vs-android-kitkat (13) android-l-vs-android-kitkat (14) android-l-vs-android-kitkat (15) android-l-vs-android-kitkat (16) android-l-vs-android-kitkat (17) android-l-vs-android-kitkat (18) android-l-vs-android-kitkat (19) android-l-vs-android-kitkat (20) android-l-vs-android-kitkat (21) android-l-vs-android-kitkat (22) android-l-vs-android-kitkat (23)

به‌نظر ما این نسخه از اندروید زیباتر شده است و برای کاربر لذت بخش خواهد بود و طبق گفته گوگل، انیمیشن های محیط کاربری نیز بسیار بهتر شده‌اند.

شما کدام محیط کاربری را می‌پسندید؟ آیا شما نیز زیبایی و امنیت اندروید ال را به اندروید کیت‌کت ترجیح می‌دهید؟

12 در مورد “مقایسه تصویری اندروید L در مقابل اندروید کیت‌کت!”

  1. یوسف مفاخری

    فک کنم درست و حسابی روشون نمیشه بگن ویندوز فون خوشگله کم کم دارن خودشون رو شبیهش میکنن

  2. یه چیز کوچولو ، این طرح جدید فلت هستش نه کاشی ، و تقلیدی در کار نیست ، سایت ها به مرور دارن به طراحی های فلت روی میارن و یک چیز طبیعی هست که داره پیشرفت میکنه

  3. خوشم نیومد مخصوصا از ایکن سه دکمه اصلی
    من خودم طرفدار اندروید هستم ولی ناامید شدم تو L بیشتر از اینکه خلاقیت داشته باشه سعی کرده ظاهرش شبیه ios بشه و این کارم نتونسته درست انجام بده و مشخصه که طراحیش هنوز به اندازه کافی پخته نیست از گوگل انتظار بیشتری داشتم بعد از یه سال انتظار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH