آپدیت بتای One UI 4.0 برای سامسونگ گلکسی نوت 20 منتشر شد

برنامه بتای عمومی رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید 12 سرانجام در دسترس کاربران اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 قرار گرفته است. اگرچه این به‌روزرسانی احتمالا به‌زودی در دسترس کلیه کاربران سری گلکسی نوت 20 در سراسر جهان قرار خواهد گرفت؛ اما کاربران بریتانیایی نخستین افراد دریافت‌کننده نسخه بتای One UI 4.0 به‌شمار می‌روند.

اگرچه کاربران بریتانیایی پیش از سایرین از نسخه بتای One UI 4.0 بهره‌مند می‌شوند؛ اما انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی به‌زودی در دسترس کاربران مقیم کشورهای ایالات‌متحده، آلمان، چین، هندوستان، کره‌جنوبی و سایر بازارهای بین‌المللی نیز قرار گیرد.

کاربران مقیم بریتانیا برای بررسی تجربه استفاده از آخرین نسخه رابط کاربری در حال توسعه توسط سامسونگ بایستی اپلیکیشن Samsung Members را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و آن‌را روی گوشی گلکسی نوت 20 خود نصب نمایند.

کاربران پس از اجرای برنامه بایستی با استفاده از اطلاعات کاربری وارد اکانت سامسونگی خود شده و در ادامه بنر “Registration for One UI Beta Program” بر روی صفحه هوم ظاهر خواهد شد. کاربران پس از انجام ثبت‌نام با مراجعه به قسمت Settings > Software update > Download and instal قادر به دانلود نسخه بتای One UI 4.0 خواهند بود.

پیش از دانلود و استفاده از هرگونه نرم‌افزار بتا بایستی به‌خاطر داشت که این برنامه‌ها احتمالا دارای وقفه‌ها و باگ‌هایی هستند. One UI 4.0 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هنوز به پایداری کامل نرسیده است. بنابراین کاربران همواره بایستی از اطلاعات هندست خود در حساب‌کاربری گوگل یا هر جای دیگری بکاپ‌گیری کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا حتی بدتر از آن از کار افتادن دستگاه قادر به بازگردانی نرم‌افزار قدیمی و پایدار و بازیابی داده‌های خود باشند.

اگرچه One UI 4.0 احتمالا بسیاری از ویژگی‌های هیجان‌انگیز اندروید 12 را برای گوشی‌های سامسونگی به ارمغان خواهد آورد؛ اما تم جدید Material You احتمالا یکی از ویژگی‌های برجسته این رابط کاربری به‌شمار خواهد رفت. این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا ظاهر کلی دستگاه خود را بازطراحی نموده و از تم‌های رنگی پویا مطابق با پس‌زمینه در برنامه‌ها و ویجت‌ها استفاده کنند. بدین‌ترتیب کاربران برای سفارشی‌سازی و اعمال تنظیمات زیبایی‌شناسی شخصی به فضایی بزرگ دسترسی خواهند داشت.

حالت پرتره برای حیوانات خانگی، ایموجی‌های واقعیت‌افزوده شخصی‌سازی شده، دستیار نوشتاری مبتنی بر گرامر، قابلیت کنترل بیش‌تر روی اعلان‌ها و بهبود عملکرد برنامه‌های بومی سامسونگ سایر ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI 4.0 را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH