ایرپادز پرو نسل 2 اپل احتمالا در 3 ماهه سوم سال 2022 عرضه خواهد شد

شرکت اپل اخیرا از ایرپادهای جدید نسل سوم خود رونمایی کرد. این ایربادها از مشخصه صدای فضایی پشتیبانی نموده و با قالب طراحی جدید و مشابه ایرپادز پرو روانه بازار می‌شوند. غول کوپرتینویی در کنار معرفی ایرپادز نسل 3 از مدل‌های جدید مک‌بوک پرو مجهز به تراشه‌های ارتقایافته سری M1 نیز رونمایی کرد. تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس نیز به منظور رقابت با تولیدات شرکت‌های اینتل و AMD عرضه شدند.

اکنون به‌نظر می‌رسد که اپل در تدارک رونمایی از ایرپادز پرو نسل 2 خود طی 3 ماهه سوم سال 2022 است. چنین شایعه‌ای حداقل از سوی برخی منابع مرتبط با زنجیره تامین مطرح شده است. بر اساس اظهارات مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ و مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مسائل اپل این محصول پس از ایرپادز نسل 3 عرضه شده و احتمالا در سال 2022 معرفی خواهد شد. با این‌حال هیچ یک از 2 شخصیت فوق به اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه اشاره نکرده‌اند.

تمام آن چیزی که از ایرپادز پرو نسل 2 تا به امروز می‌دانیم

شایعه دیگری که در روز جمعه توسط یک شخص خبرچین با شناسه FronTron@ مطرح شده است؛ ادعای پیشین طی ماه ژوئن را تغییر داده است. پیش‌تر در ماه ژوئن ادعا شد که ایرپادز پرو 2 حداقل در 3 ماهه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد. اما اکنون شخص خبرچین ادعا می‌کند که ایربادهای جدید در 3 ماهه سوم سال آینده میلادی یعنی حد فاصل روزهای 1 جولای تا 30 سپتامبر (10 تیر ماه الی 8 مهر ماه 1401) روانه بازار خواهد شد. این خبرچین به‌دلیل سابقه درخشان یا دقت بالای پیش‌بینی‌های خود به شهرت نرسیده است؛ اما وی این اظهارات را به نقل از وبسایت MacRumors مطرح کرده است. این وبسایت با منابع زنجیره تامین به‌طور مستقیم در ارتباط بوده و اطلاعات خود را از این منابع دریافت می‌کند. با این‌حال در مقطع کنونی حداقل توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اخیرا اعلام کرد که اپل در صدد اعمال تغییراتی روی ایرپادز پرو 2 است. در این راستا کمپانی با حذف ساقه‌های کوتاه، طراحی جمع‌وجورتری را برای ایربادهای جدید رقم خواهد زد. بدین‌ترتیب ایرپادز پرو 2 ظاهر گردتری پیدا کرده و فضای داخلی گوش‌های کاربر را به شکل بهتری پر خواهد کرد. در نتیجه این محصول به مدل‌های بیتس استودیو بادز یا گلکسی بادز 2 شباهت بیش‌تری خواهد داشت. با این‌حال وی هشدار می‌دهد که حذف یک قسمت کلیدی نظیر ساقه‌ها کاری دشوار بوده و این طرح احتمالا هرگز عملیاتی نخواهد شد.

سایر جزئیات منتشر شده توسط نشریه بلومبرگ

خبرگزاری بلومبرگ ادعا می‌کند که تصاویری از ایرپادز پرو نسل 2 را در اختیار دارد. این تصاویر، شایعه طراحی بدون پایه ایرپادز پرو نسل آینده را رد می‌کنند. همچنین دبی وو و مارک گورمن پیش‌تر در ماه مه گزارش دادند که ایرپادز پرو 2 مجهز به حسگرهای حرکتی جدید با تمرکز بر قابلیت ردیابی تناسب اندام خواهد بود. کیس شارژ MagSafe با گواهی حفاظتی IPX4 در برابر نفوذ رطوبت و استفاده از سنسورهای کاملا جدید تشخیص پوست به‌جای حسگرهای نوری قدیمی‌تر سایر ویژگی‌های احتمالی ایرپادز پرو 2 را تشکیل می‌دهند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH