به‌روزرسانی نسخه پیشرفته رابط کاربری MIUI 12.5 برای برخی از دستگاه‌های شیائومی منتشر نخواهد شد

کمپانی شیائومی در ماه آگوست جاری و در خلال رویداد رونمایی از اسمارت‌فون جدید خود موسوم به میکس 4، نسخه‌ پیشرفته رابط کاربری MIUI 12.5 را نیز معرفی نمود. این شرکت چینی از تاریخ معرفی این نسخه، آن را برای دستگاه‌های واجد شرایط شیائومی در سرتاسر جهان عرضه کرده است. اکنون و پس از گذشت سه ماه از تاریخ فوق، شیائومی اذعان نموده است که آخرین و جدیدترین نسخه رابط کاربری MIUI برای برخی از گوشی‌های هوشمند ردمی عرضه نخواهد شد.

بر اساس ادعای کانال تلگرامی Mi Fans Home، کمپانی شیائومی انتشار به‌روزرسانی نسخه پیشرفته رابط کاربری MIUI 12.5 را برای گوشی‌های هوشمند زیر لغو کرده است.

همچنین در کانال تلگرامی فوق‌الذکر بدین امر اشاره شده است که نسخه‌ جدید رابط کاربری MIUI برای گوشی هوشمند Mi A3 نیز عرضه نخواهد شد. البته این مسئله کمی محتمل به نظر می‌رسید، زیرا این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید استوک بهره‌مند بوده و بخشی از پروژه اندروید One به شمار می‌رود.

سابقه شیائومی در لغو انتشار آپدیت نرم‌افزاری

شایان ذکر است که این نخستین باری نیست که شرکت شیائومی انتشار آپدیت نرم‌افزاری برای برخی از دستگاه‌های خود را لغو می‌کند. در سال گذشته، ابتدا فاش شد که دو گوشی هوشمند شیائومی که در لیست بالا نیز به آن‌ها اشاره شد، یعنی ردمی 7 و ردمی Y3، به‌روز رسانی رابط کاربری MIUI 12 را دریافت نمی‌کنند.

با این حال، اسمارت‌فون ردمی 7 نه‌تنها آپدیت نرم‌افزاری MIUI 12، بلکه به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 را نیز دریافت کرد. اما برخلاف اسمارت‌فون ردمی 7، متأسفانه ردمی Y3 به هیچ‌یک از موارد یاد شده به‌روز نشد.

بنابراین این احتمال وجود دارد که برخی از تلفن‌های هوشمند موجود در فهرست فوق، به‌روزرسانی نسخه پیشرفته رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت کنند. با این حال باید احتمال آن را بسیار اندک دانست.

نظر شما کاربران محترم آی‌تی رسان در خصوص لغو انتشار به‌روز رسانی نسخه‌ی پیشرفته رابط کاربری شیائومی برای برخی از گوشی‌های هوشمند پرفروش فوق‌الذکر چیست؟ در بخش نظرات با ما همراه باشید.

1 در مورد “به‌روزرسانی نسخه پیشرفته رابط کاربری MIUI 12.5 برای برخی از دستگاه‌های شیائومی منتشر نخواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH