بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تا 28 آبان میزبان مردم خواهد بود

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی روز  سه شنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. مراسم افتتاح این نمایش روز گذشته با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت  برگزار شد.

نمایشگاه امسال همچون سال گذشته متاثر از پاندمی ویروس کووید ۱۹ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور برخی از برندهای کشورهای خارجی و بازدیدکنندگان عمومی برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با شعار “تجلی دانایی و توانایی ایرانی در خدمت توسعه ملی” در متراژ ۳۵ هزار متر مربع و با حضور ۴۱۱ واحد تولیدی داخلی و هر شرکت خارجی برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حضور بازدیدکنندگان از صنایع و واحدهای صنعتی تا جمعه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه با توجه به متراژ باحضور واحدهای بی‌شمار بزرگترین نمایشگاه برگزار شده از ابتدای امسال تاکنون محسوب می‌شود، همچنین برگزاری سمینارهای تخصصی همزمان با این نمایشگاه از نکات خاص بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی است.

مدیران برندهای حاضر در بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی ازعان داشتند که استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار پرشورتر از سال قبل است و انجام واکسیناسیون عمومی باعث شده تا مردم حضور بیشتری در این نمایشگاه داشته باشند، همچنین حضور برندهای مختلف در این نمایشگاه قابل توجه بود هرچند برندهای مطرحی مانند اسنوا و سام سرویس در این دوره نمایشگاه شرکت نکردند.

با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای، عدم حضور برندهای مطرح این کشور در نمایشگاه لوازم خانگی پیش‌بینی می‌شد. با این وجود شرکت TCL یکی از مطرح‌ترین برند‌های خارجی حاضر در  این نمایشگاه به شمار می‌رود و بازدیدکنندگان می‌توانند در نمایشگاه لوازم خانگی از جدیدترین محصولات این شرکت بازدید کنند.

لازم به ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تا 28 آبان هر روز از ساعت 10 الی 17 دایر است. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی آی‌تی‌رسان از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی را مشاهده کنید:

1 در مورد “بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تا 28 آبان میزبان مردم خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH