هواوی واچ GT 3 با سیستم‌عامل HarmonyOS در بازار چین عرضه شد

شرکت هواوی ضمن برگزاری کنفرانس معرفی محصولات جدید خود در روز گذشته از پیشرفته‌ترین اسمارت‌واچ خود با نام هواوی واچ GT 3 رونمایی کرد. این گجت مجهز به سیستم‌عامل HarmonyOS بوده و ضمن بهره‌گیری از سبک طراحی برتر با امکانات پیشرفته‌ای در دسترس مشتریان چینی قرار می‌گیرد. این مدل پیش‌تر در بازارهای جهانی معرفی شده است.

سری هواوی واچ GT 3 در 2 مدل 42 و 46 میلی‌متری به بازار عرضه شده و از قالب طراحی جدید و ظاهری تحول‌یافته نسبت به مدل‌های کلاسیک واچ GT 2 برخوردار است. در ادامه به بررسی مشخصات کامل هواوی واچ GT 3 می‌پردازیم.

مدل 42 میلی‌متری هواوی واچ GT 3 مجهز به یک نمایشگر 1.32 اینچی با رزولوشن 466×466 پیکسل است. این اسمارت‌واچ 10.2 میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن برابر با 35 گرم است. از سوی دیگر ورژن 46 میلی‌متری مجهز به یک نمایشگر آمولد 1.43 اینچی با رزولوشن 466×466 پیکسل است.

هر 2 مدل مورد اشاره دارای طراحی دایروی‌شکل، نمایشگر با وضوح بالا، تاج قابل چرخش جدید، قاب جلویی از جنس استیل ضدزنگ و مواد کامپوزیت با الیاف پلیمری هستند. هواوی واچ GT 3 نخستین اسمارت‌واچی است که به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل HarmonyOS روانه بازار می‌شود.

ساعت هوشمند جدید هواوی از قابلیت برقراری تماس‌های بلوتوثی، پخش موسیقی، عکاسی با دوربین از راه دور، یادآوری اطلاعات (SMS، ایمیل و اپلیکیشن‌های رسانه اجتماعی)، نمایش وضعیت آب‌وهوا، ساعت زنگ‌دار، کرونومتر، تایمر، چراغ قوه، جستجوی گوشی موبایل، کارت حمل‌ونقل، Alipay و دسترسی، دستیار صوتی و سایر امکانات برخوردار است.

با این‌حال امکانات مرتبط با سلامت در هواوی واچ GT 3 شامل تشخیص دمای بدن، نظارت بر میزان اکسیژن محلول در خون (SpO2)، پایش ضربان قلب، پایش علمی خواب، مدیریت چرخه قاعدگی زنان و نمایشگر میزان استرس به‌صورت 24 ساعته طی 7 روز هفته است.

بعلاوه این اسمارت‌واچ مجهز به جدیدترین فناوری حسگر اپتیکی موسوم به +TrueSeen 5 و سنسور اپتیکی 8 کاناله با حساسیت بالا بوده و سطح آن توسط یک لایه اپتیکی میکرونانو با قابلیت گذردهی نوری بالا پوشانده شده است. این فناوری به کاربران اطمینان می‌دهد که ساعت آن‌ها با وجود شرایط مختلف استفاده حتی در زیر آب نیز قادر به انجام اندازه‌گیری‌های دقیق خواهد بود.

مدل 46 میلی‌متری اسمارت‌واچ در صورت استفاده عادی برای مدت 14 روز و در صورت استفاده سنگین برای مدت 8 روز شارژدهی خواهد داشت. در مقابل مدل 42 میلی‌متری در سناریوهای کاربری عادی و سنگین به‌ترتیب برای مدت 7 و 4 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین این محصول از فناوری‌های شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

قیمت‌گذاری

  • هواوی واچ GT 3 مدل 42 میلی‌متری با بند Viltality-Fluorine با قیمت‌گذاری 1488 یوان
  • هواوی واچ GT 3 مدل 42 میلی‌متری از سری Fashion مجهز به بند بافته شده با قیمت‌گذاری 1488 یوان
  • هواوی واچ GT 3 مدل 42 میلی‌متری از سری Elegant مجهز به بند چرمی با قیمت‌گذاری 1688 یوان
  • هواوی واچ GT 3 مدل 42 میلی‌متری از سری Elegant مجهز به بند میلانی با قیمت‌گذاری 1988 یوان

  • هواوی واچ GT 3 مدل 46 میلی‌متری با بند Viltality-Viton با قیمت‌گذاری 1588 یوان
  • هواوی واچ GT 3 مدل 46 میلی‌متری از سری Fashion مجهز به بند بافته شده با قیمت‌گذاری 1588 یوان
  • هواوی واچ GT 3 مدل 46 میلی‌متری از سری Fashion مجهز به بند چرمی با قیمت‌گذاری 1788 یوان
  • هواوی واچ GT 3 مدل 46 میلی‌متری از سری Exclusive مجهز به بند فلزی استیل با قیمت‌گذاری 2188 یوان

زمان عرضه

پیش‌فروش هواوی واچ GT 3 از ساعت 21:08 روز 17 نوامبر (26 آبان ماه) آغاز شده و فروش آن نیز از ساعت 0:00 روز 26 نوامبر (5 آذر ماه) شروع می‌شود. مشتریان در طول دوره پیش‌سفارش می‌توانند از تخفیف ویژه 50 یوانی بهره‌مند شوند.

 

2 در مورد “هواوی واچ GT 3 با سیستم‌عامل HarmonyOS در بازار چین عرضه شد”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز هر یوان چین تقریبا معادل 0.16 دلار آمریکا است. اما قیمت محصول در بازارهای مختلف صرفا با تبدیل مستقیم واحدهای موبایلی قابل محاسبه نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH