سامسونگ گلکسی زد فولد 4 برخلاف گلکسی S22 اولترا فاقد درگاه قلم S Pen خواهد بود

اطلاعات لو رفته توسط اکثر منابع خبری موثق نشان می‌دهند که اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا سامسونگ از طراحی مشابه سری گلکسی نوت و قلم استایلوس داخلی بهره خواهد برد. اکنون تقریبا با اطمینان می‌توان اعلام کرد که گوشی‌های سری گلکسی نوت بار دیگر به بازار عرضه نخواهند شد. مدل جانشین گلکسی زد فولد 3 دومین گوشی سامسونگی خارج از سری نوت با قابلیت پشتیبانی از استایلوس به‌شمار می‌رود. از سوی دیگر بهره‌مندی این هندست از یک اسلات اختصاصی برای قلم S Pen امری بعید به‌نظر می‌رسد.

نمونه‌های اولیه ورژن جدید گلکسی زد فولد فاقد درگاه قلم S Pen هستند

یک شخص خبرچین با نام ناور لانزوک نسبت به شایعاتی که از وجود درگاه اختصاصی قلم S Pen در نمونه‌های اولیه گلکسی زد فولد 4 حکایت دارند؛ واکنش نشان داده و چنین ادعایی را رد می‌کند. به گفته وی هیچ‌کدام از نمونه‌های اولیه یا پیش‌تولید شده این هندست دارای درگاه اختصاصی S Pen نیستند. البته این موضوع احتمال وجود درگاه استایلوس در گلکسی زد فولد 4 را رد نمی‌کند و ظاهرا تصمیم نهایی در ماه مارس سال آینده گرفته خواهد شد.

یک منبع با سابقه‌ای اثبات نشده ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ 4 نیز احتمالا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد؛ موضوعی که در یک پتنت اخیرا ثبت شده نیز به آن اشاره شده است. اما در حال حاضر توصیه می‌شود که به صحت و سقم موضوع با دیده تردید نگاه کنید.

گوشی‌های تاشو نسل آینده سری گلکسی زد سامسونگ احتمالا از طراحی سبک‌تر و بادوام‌تر نسبت به مدل‌های کنونی برخوردار خواهند بود. این هندست‌ها احتمالا از باتری با ظرفیت مشابه مدل‌های نسل فعلی بهره خواهند برد.

فناوری دوربین زیر نمایشگر سامسونگ که نخستین بار در گلکسی زد فولد 3 رونمایی شد نیز ظاهرا تا حدی ارتقاء یافته و کمپانی کره‌ای برای نمایشگر خارجی گلکسی زد فولد 4 نیز احتمالا از این فناوری استفاده خواهد کرد. شایعه جالب‌تر اینکه گلکسی زد فولد 4 احتمالا از سخت‌افزاری برتر در بخش دوربین بهره‌برداری خواهد کرد؛ موضوعی که به این هندست امکان می‌دهد تا در رتبه‌ای همتراز با گوشی‌های برتر سال 2021 با دوربین‌های قابل تحسین قرار گیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 4 احتمالا در آگوست سال 2022 معرفی خواهد شد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی زد فولد 4 برخلاف گلکسی S22 اولترا فاقد درگاه قلم S Pen خواهد بود”

  1. حذف درگاه یه طرف قضیه هست طرف دیگه کت و کلفت بودن زد فولده که حتما باید یه فکری به حالش بشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH