5 ویژگی گوشی OnePlus One که در سایر اسمارت فون‌ها کمتر دیده می‌شود!

OnePlus-One-box

زمانی که قصد خرید اسمارت فون جدیدی را دارید، چندین سوال مهم را باید از خودتان بپرسید. دوست دارید گوشی جدیدتان بزرگ باشد یا کوچک، و یا شاید متوسط؟؛ چه رزولوشنی برای صفحه نمایش مورد نیاز شماست؟؛ کیفیت دوربین دستگاه چگونه است؟؛ مواد مورد استفاده در بدنه گوشی چیست؟ همه این‌ها سوالاتی است که بدون در نظر گرفتن آنها هنگام خرید گوشی، نمی‌توان مناسب ترین اسمارت فون را بر اساس نیاز‌ها انتخاب کرد و در میان انبوه گوشی‌های موجود در بازار سردرگم خواهید شد. هر اسمارت فونی ویژگی‌ها و قابلیت‌های متناسب با خود را دارد که باعث می‌شود آن گوشی یک سر و گردن از رقبا بالاتر باشد. گوشی one شرکت oneplus نیز ویژگی‌هایی دارد که در سایر اسمارت فون‌ها کمتر به چشم می‌خورد. برای بررسی این ویژگی‌ها همراه ما باشید.

 

 

نرم افزار

OnePlus-One-screen-1

OnePlus one از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. رابط کاربری گوشی میزبان برخی ویژگی‌های جدید و کاربردی بوده است که حس استفاده از یک گوشی روان را به کاربر القا می‌کند.

شخصی سازی

OnePlus-One-lockscreen

شخصی سازی موضوعی است که تولید کننده‌های اسمارت فون کمتر به آن توجه دارند، وقتی شما یکی از گوشی‌های شرکت سامسونگ را خریداری می‌کنید میدانید که تا زمانی که این گوشی در دست شماست، نمی‌توانید رابط کاربری گوشی را به صورت مورد نظر تنظیم کنید. البته کمپانی‌های دیگر مانند اچ‌تی‌سی و سونی و ال‌جی نیز این چنین هستند. در این گوشی کاربر به طور کامل‌ می‌تواند به طراحی صفحه بپردازد و حتی می‌توان رنگ نوار نوتیفیکیشن‌ها را نیز تغییر دهد.

دوربین

OnePlus-One-Camera-1

درست است که امروزه بیشتر تولید کننده‌های اسمارت فون بر روی دوربین دستگاه خود مانور می‌دهند اما در عمل کیفیت عکس برداری آنها بیشتر اوقات حرفی برای گفتن ندارد. اغلب تولید کننده‌ها رو به سوی افزایش تعداد مگاپیکسل‌های دستگاه نهاده‌اند و اغلب، تنظیمات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که بتواند بهترین تصاویر را ثبت کند. دوربینOne از جدید‌ترین سنسور سونی با نام Exmor IMX214 بهره می‌برد. این درحالی است که ال‌جی G3 از سنسور Exmor IMX135 استفاده می‌کند.

OnePlus-One-Camera

در عمل کیفیت تصاویر ثبت شده توسط OnePlus بسیار بهتر از اسمارت فون سایر شرکت‌هاست. در برخی ویژگی‌های عکاسی نظیر حرکت آهسته، این گوشی بهترین عملکرد را دارد.

OnePlus-One-Camera-Sample-1 OnePlus-One-Camera-Sample

کیفیت بدنه

OnePlus-One-cyanogen-logo

امروزه اغلب شرکت‌های تولید کننده، اسمارت فون‌های خود را با بدنه پلاستیکی (بدلیل وزن کم) روانه بازار می‌کنند که بیشتر اوقات نمی‌توانند نظر کاربران را از لحاظ کیفیت بدنه به خود جلب کنند. سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که تمام گوشی‌های خود را (معمولی و پرچم‌دار) با بدنه پلاستیکی می‌سازد اما در مقابل شرکت‌هایی نیز مانند اچ‌تی‌سی وجود دارند که آلومینیوم را برای ساخت محصولات خود ترجیح می‌دهند. قاب پشتی One از ترکیب موارد مختلف تشکیل شده است. به طوری که حسی شبیه به سنگ سیاه را به کاربر القا می‌کند، چنینی بدنه ای باعث می شود که هیچ نیازی به استفاده از کاور برای محافظت از گوشی نداشته باشید.

قیمت

OnePlus-One-screen

موضوع قیمت نیز مسئله مهمی در هنگام خرید گوشی است. موضوعی که می‌تواند شما را از گوشی مورد نظرتان به دلیل قیمت بالا دور کند. با این که گوشی One یک اسمارت فون قدرتمند به حساب می‌آید اما نسبت به رقبا قیمت پایینی دارد. نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 350 دلار عرضه می‌شود.

گوشی One از شرکت OnePlus یکی از قدرتمندان بازار محسوب می‌شود که می‌تواند یک رقیب جدی برای سایر پرچم‌دارها باشد. ویژگی‌های مطرح شده در این مقاله نیز می‌تواند به ارزش خرید گوشی اضافه کند.

 

8 در مورد “5 ویژگی گوشی OnePlus One که در سایر اسمارت فون‌ها کمتر دیده می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH