با بهینه سازی سایت، قدم در راه موفقیت بگذارید

به احتمال زیاد اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید و یا برای آینده شغلیتان هدف های بزرگی در سر دارید، با واژه های سئو و بهینه سازی سایت آشنایی دارید. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر میباشد و به اصطلاح بالا آمدن در گوگل یا بهبود رتبه گوگل در گرو سئوی سایت میباشد. حال اگر میخواهید شما هم کسب رتبه های برتر گوگل را تجربه کنید و به سودی که انتظار دارید برسید با ما همراه باشید.

چرا طراحی سایت، به سود کسب و کار است؟

اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید، احتمالا تا الان فکری برای طراحی سایت کرده اید و از مزایای بی نظیری که داشتن سایت به شما میدهد اطلاع دارید. اما اگر هنوز اقدام به طراحی سایت نکرده اید باید به شما اکیدا پیشنهاد کنیم که هرچه زودتر طراحی سایت کنید. چرا که شما میتوانید تجربه فروش 24 ساعته، درخواست سفارش از تمام نقاط شهرتان و سپس اگر بیشتر شناخته شدید از اقصی نقاط کشور، محدود نبودن فضای کسب و کارتان اعم از مغازه، فروشگاه و حتی شرکت و تبدیل شدن به یک برند شناخته شده را با طراحی سایت به دست بیاورید.

طراحی سایت چگونه میتواند به افزایش سود منجر شود؟

در بخش قبل از مزایایی که طراحی سایت برای شما دارد گفته شد. اما چگونه طراحی سایت میتواند به افزایش سود منجر شود؟ برای یافتن این سوال خودتان را جای مشتری ای بگزارید که به دنبال کالایی تمام محله خود را گشته است ولی آن را پیدا نکرده است. حال در یک فروشگاهی در آن سوی شهر که اتفاقا سایتی هم دارد کالای خود را پیدا کرده، آن را سفارش میدهد و به راحتی کالای مورد نظرش به دستش خواهد رسید. اما اگر آن فروشگاه سایتی نداشت، چه بسا هم مشتری به هدفش نمیرسید و هم فروشنده تا مدت های طولانی آن کالا در انبارش میماند. این تنها یک مثال از مزایای بی نظیر طراحی سایت میباشد.

بهینه سازی سایت چگونه میتواند برای کسب و کار مفید باشد؟

تا به اینجا از مزایای طراحی سایت سخن گفتیم و سعی کردیم به شما این نکته را بگوییم که با طراحی سایت میتوانید از رقبایتان که سایت ندارند به سادگی پیشی بگیرید اما این تمام ماجرا نیست، شما باید سایتی که دارید را بهینه و یا به عبارت دیگر سئو کنید. سئو سایت باعث میشود شما در نتایج گوگل در رتبه های برتر گوگل نمایش داده بشوید و حتما خودتان هم در جستجوهای روزمره اتان دقت کرده اید و متوجه شده اید که به طور معمول وارد لینک های اول تا سوم میشوید و به ندرت به سراغ لینک های دیگر میشوید. وارد شدن به صفحات دوم و سوم و … که جای خود را دارد.

آیا سئو برای کسب و کار من مفید است؟

شاید بعد از اینکه تصمیم گرفتید سایت خود را سئو کنید، سوالی برای شما پیش بیاید و آن این باشد که آیا بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری از جمله شغل و هدف من مناسب است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال شما باید توجه داشته باشید که اولویت شما چه چیزی است؟ اگر شما دارای سایت فروشگاهی و یا کسب و کاری هستید که یک سری محصولات و یا خدمات به فروش میرسانید، بهتر است سئو را در دستور کار خود قرار دهید. چرا که همچین سایت هایی به وفور پیدا میشوند و شما برای متمایز شدن از آن ها و دیده شدن باید جای خود را در رتبه برتر گوگل پیدا کنید.

البته به شما پیشنهاد میکنیم برای مشاوره رایگان توسط تیمی مجرب و حرفه ای، با کارشناسان نبض مارکتینگ تماس بگیرید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

استخدام شرکت سئو بهتر است یا یک فرد سئوکار؟

اگر مطمئن شده اید که میخواهید سایتتان را سئو کنید، احتمالا سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که بهتر است کار خود را به یک شرکت سئو بسپارید یا به یک سئوکار؟ در پاسخ باید گفت هرکدام مزایا و معایب خود را دارند که ما اینجا آن ها را خواهیم گفت:

1- مزایا و معایب شرکت سئو: از مزایای شرکت سئو میتوان کار تیمی و در نتیجه سرعت بالاتر، ثبت قرارداد رسمی و کیفیت بالای پروژه را نام برد. البته معایبی همچون نیاز به جلسات حضوری داخل شرکت و هزینه بالاتر نسبت به یک فرد سئوکار نیز دارد.

2- مزایا و معایب استخدام سئوکار: از مزایای قرارداد بستن با سئوکار میشود به دسترسی راحت تر به او و قیمت پایین تر نسبت به شرکت نام برد. اما معایبی همچون تجربه کاری کمتر، عدم ثبت قرارداد تخصصی و نداشتن ناظر کیفی نیز وجود دارد.

بهینه سازی سایت شامل چه مواردی میشود؟

باید توجه داشته باشید که برای بهینه سازی سایت ما به موارد متعددی نیاز داریم. سئو سایت شامل سئو درون صفحه، سئو خارج صفحه و سئو تکنیکال میشود و شامل مواردی مانند تولید محتوای اختصاصی، لینک سازی داخلی و حساب شده، گرفتن بک لینک از سایت های معتبر، افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری سایت میشوند که همگی جزو سئو محسوب میشوند و همه آنها مهم و در عین حال لازم هستند.

سئو درون صفحه چیست؟

به هرآنچه شما درون صفحه سایت خود قرار میدهید اعم از محتوایی که میگذارید، عکس ها و فیلم ها و لینک سازی های داخلی که انجام میدهید سئو درون صفحه میگویند. پیشنهاد اکید میکنیم که از قرار دادن محتوای کپی از سایت های دیگر به شدت پرهیز کنید و حتما ازمحتوای اختصاصی استفاده کنید. چرا که اگر گوگل متوجه بشود که محتوای سایت شما کپی از سایت های دیگر است، سریعا شما را با جریمه های سنگین مواجه خواهد کرد.

سئو خارج صفحه چیست؟

سئو خارجی به کلیه اقداماتی که شما خارج از وبسایت خود انجام میدهید گفته میشود و به مواردی همچون گرفتن بک لینک از دیگر سایت ها و لینک سازی های خارجی گفته میشود. همچنین انتشار مطلب در شبکه های مجازی میتواند بسیار بسیار مفید باشد چرا که میتوانید به عنوان یک بستر رایگان و فوق العاده از آن استفاده کنید و ترافیک سایت خود را افزایش بدهید.

آنالیز رقبا چه لزومی دارد؟

آنالیز رقبا که به عنوان یکی از بخش های مهم سئو خارج صفحه شناخته میشود، به تحلیل، بررسی فعالیت ها و به طور کلی شناخت کامل حرکات رقبا گفته میشود و یکی از نکات مهم برای پیروزی در برابر رقبا نام برده میشود. فرض کنید در حال بازی کردن شطرنجی هستید که رقیب شما تمامی حرکات شما را به دقت تحلیل میکند اما شما بدون هیچگونه آنالیزی از حرکات رقیب مهره ها را حرکت میدهید. آیا واقعا در این صورت میتوانید پیروز شوید؟

سئو تکنیکال چیست؟

این مرحله به بهینه سازی ساختار سایت شما مربوط میشود. برای مثال به اقدامی که شما انجام میدهید تا سرعت بارگزاری صفحه زیاد شود و یا اگر سرور مناسبی انتخاب کنید و هاست پرسرعتی برای سایت خود بگیرید، در واقع شما سئو تکنیکال انجام داده اید. سئو تکنیکال جزو مهمترین بخش های سئو میباشد و اگر شما آن را نادیده بگیرید و به میزان کافی برای آن وقت صرف نکنید، قطعا پشیمان خواهید شد و چه بسا سئو درون و خارج صفحه بسیار عالی انجام داده باشید اما با کوتاهی در سئو تکنیکال، تمام زحماتتان از بین خواهد رفت.

حال اگر شما هم نیاز دارید تا سایت خود را به نتایج اول گوگل برسانید و یا اگر صاحب کسب و کار هستید، بتوانید به فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتر برسید و درآمد بالایی کسب کنید و میخواهید با یک تیم حرفه ای و متخصص سئو همکاری کنید. ما نیز آماده همکاری با شما هستیم.

ما در نبض مارکتینگ با استفاده از به روزترین و مناسب ترین شیوه های بهبود سئو به صورت کاملا اصولی، همچنین تحلیل فعالیت رقبای شما و با در نظر گرفتن یک استراتژی مناسب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

نبض مارکتینگ با دارا بودن تیمی مجرب و مشاورینی توانا آماده است هرآنچه را که اندوخته، با شما درمیان بگذارد. برای اینکار کافیست با شماره تلفن 02188815943 تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان ما بهره مند شوید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “با بهینه سازی سایت، قدم در راه موفقیت بگذارید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH