نسخه گوگل پلی اچ‌تی‌سی وان m8 اندروید L را دریافت کرد!

یکی از ویژگی‌های نسخه گوگل پلی اسمارت فون‌ها (اندروید اصلی) دریافت بسیار سریع بروزرسانی هاست. با معرفی نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید با نام اندروید L شاهد انتشار این نسخه برای نکسوس 5 و نکسوس7 (2013) بودیم.

امروز نیز شاهد انتشار اندروید ال برای نسخه گوگل پلی (Google Play Edition) اچ‌تی‌سی وان m8 هستیم. این درحالی است که نسخه‌ اصلی اچ‌تی‌سی وان m8 و وان m7 حدود نود روز دیگر بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. البته انتظار می‌رود که نسخه گوگل پلی اچ‌تی‌سی‌ وان نیز همانند وان m8 بزودی بروزرسانی اندروید ال را دریافت کند.

one-m8-google-play-edition

طراحی جدیدی و جالب، انیمیشن‌هایی با 60 فریم بر ثانیه، همگام سازی هر چه بیشتر با ابزار‌های پوشیدنی و… همه و همه بخشی از ویژگی‌های جالب و کاربردی اضافه شده به اندروید ال هستند.

بر اساس اینکه نسخه گوگل پلی وان m8، اندروید ال را دریافت کرد پ‍س باید منتظر ارایه این بروزرسانی برای سایر گوشی نیز باشیم.

بروزرسانی جدید باعث می‌شود که کاربر با یک محیط کاملا جدیدی رو به رو شود، محیطی که از لحاظ طراحی شباهت زیادی به نسخه‌های قبلی اندروید ندارد.

از پاییز امسال توسعه دهدگان، اندروید ال را برای اسمارت فون‌های معمولی منتشر خواهند کرد. بزودی منتظر انتشار اندروید ال برای گوشی مبتنی بر گوگل پلی خود باشید.

3 در مورد “نسخه گوگل پلی اچ‌تی‌سی وان m8 اندروید L را دریافت کرد!”

    1. علیرضا مطریان

      میگیره …. اگر اشتباه نکنم الان این نسخهٔ Developer Preview رو هم گرفته…. ولی گوگل تایید کرد که دیر یا زود میگیره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH