جک دورسی طی اقدامی فوری از سمت مدیرعاملی توئیتر استعفا داد!

جک دورسی؛ بنیان‌گذار توئیتر با انتشار یک بیانیه غیرمنتظره، کناره‌گیری خود از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی را تائید کرد. اکنون پاراگ آگاروال؛ مدیر ارشد سابق در حوزه فناوری، فعالیت خود به‌عنوان مدیرعامل جدید را بلافاصله آغاز کرده است.

“مطمئن نیستم که تمامی افراد از این خبر مطلع شده باشند؛ اما من از توئیتر استعفا دادم. پاراگ آگاروال فردی کنجکاو، کاوشگر، منطقی، خلاق، مطالبه‌گر، متواضع و آگاه از توانمندی‌های خود است. وی با قلب و روح خود مجموعه را رهبری می‌کند و من هر روزه در حال آموختن از وی هستم. اعتماد من به او در سمت مدیرعامل توئیتر بسیار عمیق است.” – jack@؛ 29 نوامبر 2021

اکنون برت تیلور به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره توئیتر منصوب شده است و جک دورسی تا ماه مه سال 2022 عضوی از هیئت‌مدیره توئیتر به‌شمار خواهد رفت. این پدیده به روند گذار کمک نموده و پس از آن جک دورسی از توئیتر خارج خواهد شد. آقای دورسی در ایمیل ارسالی خود اعلام کرد:

“به باور من بسیار مهم است که یک شرکت فارغ از نفوذ یا جهت‌گیری‌های بنیان‌گذار آن بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. من مایل هستم تا به همگی شما علام کنم که این تصمیم شخصی بوده و مسئولیت آن کاملا بر عهده من است. البته اتخاذ چنین تصمیمی دشوار بود؛ چرا که من به این شرکت و خدمات آن علاقه‌مند هستم. من همگی شما را دوست دارم و بابت این جدایی واقعا ناراحت هستم. با این‌حال از طرفی واقعا خوشحال هستم. تعداد کمپانی‌هایی که به این سطح از پیشرفت رسیده‌اند؛ چندان زیاد نیست. همچنین تعداد بنیان‌گذارانی که کمپانی خود را بر پایه علائق و ویژگی‌های ذاتی خویش انتخاب می‌کنند نیز چندان قابل‌توجه نیست. من اطمینان دارم که تیم ما در آینده بر درستی این اقدام صحه خواهد گذاشت.”

2 در مورد “جک دورسی طی اقدامی فوری از سمت مدیرعاملی توئیتر استعفا داد!”

  1. مدیر توئیتر رو با مدیر های پیرپاتال ما مقایسه کنید که تا زمانی که قراره توی گور هم برن بیخیال جایگاه خودشون نمیشن!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH