سامسونگ از ارزان‌ترین اسمارت‌‌فون 5G خود با نام گلکسی A13 5G رسما رونمایی کرد

شرکت سامسونگ به‌صورت کاملا بی سروصدا از اسمارت‌فون گلکسی A13 5G در ایالات‌متحده رونمایی کرد. این دستگاه در حال حاضر مقرون‌به‌صرفه‌ترین اسمارت‌فون 5G عرضه شده توسط غول فناوری کره‌ای در ایالات‌متحده به‌شمار می‌رود. این مدل جانشین گلکسی A12 به‌شمار می‌رود؛ هندستی که صرفا از اتصال 4G پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و امکانات سامسونگ گلکسی A13 5G

هندست جدیدا معرفی شده گلکسی A13 5G به لحاظ ظاهری شبیه به گلکسی A32 است. ابعاد این گوشی معادل 164.5 در 76.5 در 8.8 میلی‌متر و وزن آن برابر با 195 گرم است. این هندست در قسمت جلویی مجهز به یک پنل 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. ناچ قطره‌ای شکل از نوع Infinity-V در قسمت فوقانی نمایشگر مستقر شده و از دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این دوربین جهت برقراری تماس‌های ویدیویی یا ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی دستگاه نیز از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

توان پردازشی مدل عرضه شده در بازار ایالات‌متحده توسط تراشه Dimensity 700 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. همچنین ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان‌پذیر خواهد بود. این هندست به منظور پشتیبانی از سرویس Samsung Pay مجهز به تراشه NFC است. البته دسترسی به این ویژگی بسته به بازار هر کشور متغیر خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A13 5G

امکانات ارتباطی هندست شامل پشتیبانی از امواج 5G با فرکانس کمتر از 6 گیگاهرتز، وای‌فای 2 بانده، بلوتوث، پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است. اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، اسپیکر منفرد، سیستم‌عامل اندروید 11 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی سایر ویژگی‌های گلکسی A13 5G را تشکیل می‌دهند.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه سامسونگ گلکسی A13 5G

سامسونگ گلکسی A13 5G با برچسب قیمتی 249.99 دلاری در بازار ایالات‌متحده عرضه می‌شود. فروش آنلاین این هندست از روز 3 دسامبر (12 آذر ماه) توسط شرکت مخابراتی AT&T و وبسایت Samsung.com آغاز می‌شود. همچنین این هندست از ژانویه سال 2022 توسط اپراتور T-Mobile نیز عرضه خواهد شد. موضوع جالب‌توجه اینکه جعبه خرده فروشی گلکسی A13 5G در ایالات‌متحده فاقد شارژر دیواری و ایرفون است.

3 در مورد “سامسونگ از ارزان‌ترین اسمارت‌‌فون 5G خود با نام گلکسی A13 5G رسما رونمایی کرد”

  1. سلام.
    خیلی خوشحال شدم از خوندن این خبر. یکی از گوشیهای مورد علاقه خودم همین مدل هست با پردازنده مدیا تک.
    فقط یک سری از اطلاعات قبلا متفاوت بیان شده بود در مطالب قبلی.
    این توضیحاتی که نوشتین الآن دیگه کامل و نهایی هست؟
    قبلا دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی مطرح شده بود و حسگر ماکرو نداشت و به جاش سنسور اولترا واید داشت که پنج مگاپیکسله.
    همینطور صفحه نمایش قبلا full hd عنوان شده بود.
    آیا از عکسهای این گوشی این اطلاعات رو میشه به دست اورد؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH