تلاش اپل برای احیای دوباره شارژر بی‌سیم AirPower

به احتمال زیاد AirPower را فراموش کرده‌اید. همان باکس شارژ بی‌سیمی که اپل در کنار آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X معرفی کرد! این شارژر که قرار بود سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند هرگز وارد بازار نشد، اما اکنون ممکن است، این اتفاق رخ دهد.

در آخرین خبرنامه Power On، مارک گورمن (روزنامه نگاری با سابقه خوب در افشای اطلاعات اپل) ادعا کرد که معتقد است این شرکت هنوز روی شارژر بی‌سیم خود کار می‌کند.

هیچ خبری در مورد اینکه چه زمانی ممکن است این دستگاه معرفی یا عرضه شود یا اینکه هنوز AirPower نامیده می‌شود یا نه، وجود ندارد، اما گورمن ادعا می‌کند که هر چه قدر هم که طول بکشد اپل اصرار دارد تا این اتفاق رخ دهد.

و این همه چیز نیست، گورمن اضافه می‌کند که اپل «در حال کار بر روی دستگاه‌های شارژ بی‌سیم مسافت کوتاه و طولانی است و آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن همه دستگاه‌های اصلی اپل بتوانند یکدیگر را شارژ کنند. تصور کنید یک آی پد یک آیفون را شارژ می‌کند و سپس آن آیفون در حال شارژ ایرپاد یا یک ساعت است.»

بنابراین به نظر می‌رسد که این دستگاه شارژ می‌تواند آغاز کار باشد و با شارژ از راه دور ممکن است اصلاً نیازی به آداپتور و یا یک باکس جداگانه هم نداشته باشید که لازم باشد به طور فیزیکی آن را حمل کنید.

در مورد اینکه دستگاه‌های اپل می‌توانند یکدیگر را شارژ کنند، ما قبلاً فناوری مشابهی را در اندروید دیده‌ایم، به عنوان مثال گلکسی S21 دارای شارژ بی‌سیم معکوس است (بنابراین می‌توانید یک ساعت هوشمند یا هدفون را در پشت قرار دهید و از آن به عنوان یک شارژر استفاده کنید).

البته برای نتیجه‌گیری کمی زود است، اما با توجه به شایعات مربوط به یک آیفون بدون پورت، به نظر می‌رسد اپل به صورت جدی قصد به ارائه شارژر بی‌سیم خود دارد، بنابراین این ادعاها مطمئناً قابل باور هستند و خب، باید منتظر خبر‌های بیشتری در آینده باشیم زیرا که این تازه شروع کار است.


چرا اپل AirPower را رها کرد؟

AirPower استانداردهای مورد انتظار اپل را برآورده نکرد. به طور دقیق‌تر، گزارش شده است که به دلیل وجود 20 کویل شارژ در داخل یک فضای کوچک، مشکل گرمایش داشته است.

ظاهرا اپل نتوانست راهی برای مدیریت گرما پیدا کند و در نهایت AirPower را رها کرد. زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه اپل همچنان در حال کار بر روی AirPower هستند از آن زمان به گوش می‌رسید، اما بیشتر شایعات می‌گفتند که احتمالا یک پروژه شکست خورده خواهد بود. بنابراین اگر اپل واقعاً دوباره روی چیزی مشابه کار می‌کند، این خبر بزرگی برای مشتریان است، اگرچه باید دید که آیا مشکل مدیریت گرما حل شده است یا خیر.

1 در مورد “تلاش اپل برای احیای دوباره شارژر بی‌سیم AirPower”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH