اطلاعات مربوط به مشخصات، قیمت‌گذاری و تصاویر اسمارت‌فون گلکسی A73 منتشر شد

2 هفته قبل نخستین تصاویر مفهومی از اسمارت‌فون گلکسی A73 سامسونگ در فضای وب منتشر شد. امروز نیز یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks اقدام به انتشار رندرهای مبتنی بر CAD برای گلکسی A73 نموده است. تصاویر لو رفته از این هندست الگوی طراحی پیش‌تر اشاره شده را مورد تائید قرار می‌دهند.

سامسونگ گلکسی A73 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی جهت استقرار دوربین سلفی با رزولوشن نامعلوم و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریکی کاربران خواهد بود.

بر اساس اعلام منبع خبری، این پنل احتمالا دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. اما اطلاعات پیش‌تر لو رفته به پشتیبانی این پنل از نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی اشاره داشتند.

پنل پشتی گوشی از سیستم دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد؛ اما مشخصات سایر دوربین‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. توان پردازشی سامسونگ گلکسی A73 توسط تراشه اسنپ‌دراگون 750G تامین خواهد شد. این هندست همراه با سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار شده و مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. با این‌حال در آینده احتمالا شاهد عرضه پیکره‌بندی‌های متنوع‌تری از حافظه خواهیم بود.

گلکسی A73 دارای یک باتری داخلی 5000 میلی‌آمپرساعتی است. این باتری از طریق پورت USB-C با حداکثر توان 33 وات قابل شارژ خواهد بود. ضخامت بدنه اسمارت‌فون معادل 7.6 میلی‌متر بوده و این رقم با احتساب برجستگی ماژول دوربین به 9.3 میلی‌متر می‌رسد. گلکسی A73 دارای ساختار پلاستیکی و گواهی حفاظتی IP67 خواهد بود. در واقع طی سال آینده، اسمارت‌فون گلکسی A33 و مدل‌های پیشرفته‌تر از آن در سری گلکسی A در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود.

سامسونگ گلکسی A73 در مدل‌های رنگی طلایی و مشکی به بازار عرضه شده و بر اساس شنیده‌ها تا پایان ماه جاری با قیمت‌گذاری 32999 روپیه (440 دلار/ 390 یورو) در هندوستان عرضه می‌شود. این موضوع تا حدی تعجب‌آور است؛ زیرا گزارشات پیشین نشان دادند که تولید این اسمارت‌فون احتمالا تا پیش از 3 ماهه دوم سال 2022 آغاز نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH