گوشی تاشو هواوی میت V فلیپ در روز 2 دی ماه معرفی خواهد شد

انتشار شایعات پیرامون گوشی تاشو هواوی از مدت‌ها قبل آغاز شده است. با این‌حال تاکنون اطلاعات محدودی در رابطه با این هندست منتشر شده است. در واقع صرفا می‌دانیم که گجت مورد اشاره از مکانیسم لولایی با طراحی جدید و بهبودیافته بهره خواهد برد. البته اکنون جزئیات جدیدی در خصوص این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده است. بدین‌ترتیب به زمان عرضه گوشی تاشو هواوی و وجود یک لوله حرارتی ویژه که مشخصا برای اسمارت‌فون‌های تاشو طراحی می‌شود؛ اشاره شده است.

با این‌حال استفاده از لوله حرارتی ویژه هنوز به‌طور کامل مورد تائید قرار نگرفته است؛ زیرا گزارش جدید بر پایه یک پتنت به ثبت رسیده در سال 2020 تنظیم شده است.

بنابراین در رابطه با وجود چنین مشخصه‌ای در اسمارت‌فون تاشو هواوی میت V نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. اما زمان‌بندی سناریو منطقی به‌نظر می‌رسد؛ لذا پیاده‌سازی آن در محصول نهایی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

لوله حرارتی در سراسر دستگاه امتداد یافته و انعطاف‌پذیری ویژگی منحصربه‌فرد آن قلمداد می‌شود. یک شخص خبرچین در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که این دستگاه احتمالا در روز 23 دسامبر (2 دی ماه) معرفی خواهد شد. میت V ستاره رویداد آینده شرکت هواوی به‌شمار خواهد رفت؛ اما در کنار آن از محصولات جدید دیگری نظیر تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دستبند هوشمند فیت مینی نیز رونمایی خواهد شد.

یک تیزر اخیرا منتشر شده توسط هواوی فرضیه معرفی اسمارت‌فون میت V در روز 2 دی ماه را تقویت می‌کند. این تیزر ظاهرا نشان‌دهنده یک گوشی تاشو در وضعیت بسته بوده و از عرضه آن در اواخر ماه دسامبر حکایت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH