تصاویر پس‌زمینه سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

غول کره‌ای دنیای فناوری در اوایل ماه آینده از سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود با سورپرایز‌های جدید رونمایی خواهد کرد. گفتنی است که تاکنون جزئیات تایید نشده‌ای از گوشی‌های هوشمند آینده‌ سری گلکسی S، از طریق اطلاعات موجود در برخی از گواهینامه‌ها و همچنین از طریق اخبار و سایر شایعات منتشر شده است.

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ، در اوایل سال آینده‌ میلادی از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند. اما در روز جاری و پیش از عرضه‌ این محصولات، بر اساس ادعای رسانه‌ها تصاویر پس‌زمینه رسمی سری گلکسی S22 لو رفته و کاربران قادر به دانلود آن‌ها خواهند بود.

تصاویر مذکور که از رسانه‌ Android Police استخراج شده است، والپیپر‌های سری جدید گلکسی S22 را نشان می‌دهد که دارای طراحی انتزاعی و رنگارنگی هستند. اگرچه که این والپیپر‌ها نسخه‌ رسمی تصاویر پس‌زمینه سری فوق به نظر می‌رسند، اما نمی‌توان در مورد صحت و سقم این تصاویر و ارتباط آن با سری گلکسی S22 با اطمینان اظهار نظر کرد‌. چراکه منبع خبری فوق، در باب نحوه‌ی به دست آوردن این تصاویر به طور روشن سخنی نگفته است.

دانلود تصاویر پس‌زمینه سری گلکسی S22

با این حال تصاویر پس‌زمینه احتمالی سری گلکسی S22 سامسونگ، که ترکیبی از هنر انتزاعی و زیبایی است در معرض دید عموم قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که والپیپر‌های سری جدید سامسونگ، با تم‌های روشن و تیره‌ این محصولات مطابقت کامل را خواهند داشت.

در حال حاضر تنها چهار تصویر زمینه مربوط به سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شده است که سه والپیپر رنگ روشن و یک والپیپر نیز رنگ تیره دارند. تصاویر پس‌زمینه‌ زیر تنها برای مشاهده‌ اجمالی بوده و از کیفیت کاملی برخوردار نیستند. شما مخاطبان محترم رسانه‌ آی‌تی‌رسان می‌توانید فایل تصاویر پس‌زمینه سری گلکسی S22 سامسونگ را با کیفیت بالا از این لینک دریافت نمایید.

مشخصات احتمالی سری گلکسی S22 سامسونگ

شایعات و گزارشات مختلف حاکی از آن است که اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 سامسونگ با سخت‌افزار و مشخصات جدیدی عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات فاش شده، سری گلکسی S22 در سه مدل و به نام‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S22 احتمالا از یک صفحه نمایش 6.06 اینچی برخوردار بوده و به دو تراشه‌‌ اسنپدراگون 898 و اگزینوس 2200 مجهز خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای یک باتری 3700 میلی‌آمپر‌ساعتی بوده و از سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 کمپانی سامسونگ و همچنین دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

از سوی دیگر گفته می‌شود که گوشی هوشمند گلکسی S22 پلاس همراه با تراشه‌ای مشابه گلکسی S22 عرضه اما احتمالا به باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد شد. شایعات از این امر حکایت دارند که گلکسی S22 پلاس از دوربینی مشابه با نسخه استاندارد گلکسی S22 برخوردار خواهد بود.

در نهایت اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا نیز به همراه اسنپدراگون 989 و اگزینوس 2200 و همچنین یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 واتی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و قلم استایلوس عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH