فهرست احتمالی محصولات هیجان‌انگیز اپل در سال 2022 منتشر شد

سال 2021 تقریبا به پایان رسیده و اگرچه در محصولات امسال اپل هیچ‌گونه ارتقاء قابل‌توجهی مشاهده نشد؛ اما غول کوپرتینویی احتمالا در سال 2022 محصولات جالب و متنوعی را به بازار عرضه خواهد کرد. مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ در آخرین نسخه از خبرنامه هفتگی خود به بیان انتظارات پیرامون محصولات سال 2022 اپل پرداخته است.

مارک گورمن ادعاهای پیشین را تکرار و اعلام کرد که آی‌پد پرو سال آینده با قابلیت شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد. بر اساس گزارشات، مدل 11 اینچی این تبلت نیز مجهز به یک پنل مینی LED خواهد بود؛ مشخصه ای که در حال حاضر صرفا در مدل بزرگ‌تر آی‌پد پرو قابل دسترس است. بعلاوه تبلت‌های جدید احتمالا دارای سیستم MagSafe بوده و از فناوری شارژ معکوس بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود که شرکت اپل در سال آینده از مدل‌های جدید آی‌پد ایر و آی‌پد رده پایین خود نیز رونمایی کند.

همچنین کمپانی احتمالا در سال 2022 و پیش از معرفی سری آی‌فون 14 در اواخر سال میلادی آینده اقدام به عرضه مدل جدید آی‌فون SE با قابلیت اتصال به شبکه 5G خواهد کرد. در رابطه با طراحی این هندست گزارشات ضد و نقیضی منتشر شده است.

برخی گزارشات ادعا می‌کنند که این اسمارت‌فون همانند مدل نسل قبلی خود از الگوی طراحی مشابه با آی‌فون 8 استفاده خواهد کرد؛ در حالی‌که برخی گزارشات دیگر از به‌کارگیری طراحی الهام گرفته شده از آی‌فون XR حکایت دارند.

در خصوص مشخصات داخلی گوشی نیز اختلاف نظرهایی به چشم می‌خورد. بنابراین بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت اپل برای بهترین هندست میان‌رده بالقوه خود در سال 2022 از تراشه A15 Bionic موجود در آی‌فون 13 بهره برده یا از تراشه قدیمی‌تر A14 استفاده خواهد کرد. یک گزارش اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که سومین نسل آی‌فون SE در 3 ماهه نخست سال 2022 عرضه خواهد شد. مارک گورمن نیز پیش‌بینی می‌کند که اپل از یک آی‌مک پیشرفته جدید با تراشه بومی، مک‌بوک ایر مجهز به تراشه M2، مک پرو با پردازنده بومی، مدل‌های جدید مک مینی و ورژن پایین‌رده مک‌بوک پرو رونمایی خواهد کرد. همچنین عرضه ایرپادز پرو جدید و 3 مدل اپل واچ نیز در دستور کار کمپانی قرار دارد.

غول کوپرتینویی علاوه بر معرفی اپل واچ سری 8 (که بر اساس شایعات احتمالا دارای برخی قابلیت‌های از قلم افتاده در مدل سری 7 است) احتمالا از مدل جدید اپل واچ SE و یک دستگاه گجت پوشیدنی مقاوم برای ورزشکاران نیز رونمایی خواهد کرد. نهایتا اپل احتمالا نخستین هدست واقعیت ترکیبی خود (شامل فناوریهای واقعیت‌افزوده و واقعیت‌مجازی) را به بازار عرضه خواهد کرد. مارک گورمن بر این باور است که هدست مذکور بر مقوله‌های گیمینگ، مصارف رسانه‌ای و ارتباطات متمرکز بوده و در این میان حوزه گیمینگ از اولویت بالاتری برخوردار است. عینک هوشمند اپل ظاهرا مجهز به چند پردازنده، یک فن و نمایشگرهایی با رزولوشن بسیار بالا خواهد بود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها هدست اپل حتی دارای اپ استور اختصاصی خود خواهد بود؛ اما بعید است که این محصول در آینده‌ای نزدیک جایگزین آی‌فون شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH