احتمال عرضه پیکسل واچ گوگل در سال 2022

Google Pixel Watch، ساعت هوشمندی که مدت‌ها شایعه شده بهترین‌ پلتفرم Wear OS را به نمایش می‌گذارد، ممکن است سرانجام در سال 2022 معرفی شود.

گزارش جدیدی از اینسایدر، به نقل از یک منبع آشنا، ادعا می‌کند که پیکسل واچ در سال 2022 وارد بازار می‌شود. این گزارش جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق عرضه در سال ارائه نمی‌کند.

گوگل علیرغم استفاده از خط تلفن‌های هوشمند پیکسل خود برای نمایش آخرین نسخه اندروید، هرگز ساعت هوشمندی برای برجسته کردن سیستم‌عامل‌های پوشیدنی مختلف خود تولید نکرده است. گزارش جدید می‌گوید که این ساعت هوشمند جدید قرار است بهترین ویژگی‌های سیستم‌عامل Wear OS را به نمایش بگذارد.

این گزارش اضافه می‌کند که ساعت هوشمند در گروه سخت‌افزار پیکسل گوگل کار می‌کند و جزو سری محصولات Fitbit نخواهد بود.

منبع دیگری ادعا می‌کند که انتظار می‌رود این دستگاه بیشتر از سری محصولات Fitbit قیمت داشته باشد و می‌تواند با سری دستگاه‌های Apple Watch رقابت کند.

ما چیز زیادی در مورد قابلیت‌های احتمالی این ساعت نمی‌دانیم، اما این گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که دارای یک مانیتور ضربان قلب و ردیابی اولیه گام خواهد بود. با این حال، برای رقابت با اپل واچ به بیش از این‌ها نیاز خواهد داشت.

گوگل به طور عمومی در مورد این گزارش اظهار نظر نکرده است. اگر هم زمانی این کار را انجام دهد، بعید است که قبل از Google IO 2022 اتفاق بیفتد.

هم اکنون تا زمانی که اطلاعات بیشتری از این ساعت به گوش برسد باید منتظر بمانیم و مطمئن باشید هر زمان که این اتفاق بیافتد ما آن را به گوش شما نیز می‌رسانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH