اپل واچ SE 2 احتمالا در سال 2022 معرفی خواهد شد

شرکت اپل اخیرا سری اپل واچ 7 را به بازار عرضه کرد و اکنون کمپانی در تدارک عرضه مدل‌های جدیدی از مجموعه دستگاه‌های پوشیدنی خود است. بر اساس گزارش مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، غول کوپرتینویی احتمالا تمامی مدل‌های سری اپل واچ خود را مورد بازنگری قرار خواهد داد.

بر اساس گزارشات مخابره شده، سری اپل واچ در سال آینده احتمالا شامل مدل به‌روزرسانی شده اپل واچ SE خواهد بود؛ گجتی که احتمالا تحت‌عنوان اپل واچ SE 2 روانه بازار می‌شود. بعلاوه انتظار می‌رود که کمپانی از مدل ویژه اپل واچ با طراحی مقاوم برای ورزشکاران رونمایی کند.

اپل در کنار تولید این دستگاه‌های جدید به عرضه مدل معمولی اپل واچ نیز ادامه داده و با عرضه اپل واچ سری 8 از امکانات جدید و ارتقایافته بیش‌تری رونمایی خواهد کرد. این اسمارت‌واچ تمامی امکانات برتر ارائه شده توسط غول فناوری آمریکایی را در دل خود جای خواهد داد.

اپل واچ SE 2 جانشین نخستین نسل اپل واچ SE به‌شمار می‌رود؛ گجتی که پیش‌تر طی سال 2020 روانه بازار شد و مشتریان دارای محدودیت‌های بودجه‌ای را هدف قرار داد. این محصول از الگوی طراحی مشابه با مدل‌های معمولی اپل واچ برخوردار است؛ اما برخی امکانات پیشرفته نظیر نمایشگر همواره روشن، سنسور اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام (ECG) در آن به چشم نمی‌خورد.

اپل واچ سری 7

در حال حاضر پیرامون امکانات مدل به‌روزرسانی شده اپل واچ SE هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود که طراحی گجت تا حدی دستخوش تغییر شده و برخی امکانات جدید در زمینه مدیریت سلامت و تناسب اندام به آن افزوده شود. البته در حال حاضر این موارد صرفا در حد حدس و گمان هستند.

همچنین اپل سرگرم برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه مقاوم اسمارت‌واچ خود با دوام بالاتر است؛ محصولی که کاربران ورزشکار را هدف قرار می‌دهد. بر اساس شنیده‌ها این گجت دارای طراحی مقاوم بوده و از یک قاب بادوام‌تر در برابر خراشیدگی، فرورفتگی و سقوط بهره خواهد برد.

در حال حاضر غول کوپرتینویی 3 سری مختلف اسمارت‌واچ شامل اپل واچ سری 7، اپل واچ سری 3 و اپل واچ SE را به بازار عرضه می‌کند. کمپانی در صورت عرضه اپل واچ با طراحی مقاوم ضمن افزایش تنوع محصولات خود احتمالا به گسترش طیف مشتریان خاص اپل نیز کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH