اسمارت‌فون تاشو هواوی P50 Pocket در روز 2 دی ماه عرضه خواهد شد

شرکت هواوی اخیرا اعلام کرده که به منظور رونمایی از اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود موسوم به P50 Pocket رویداد جدیدی را برگزار خواهد کرد. این گجت ظاهرا یک مدل تاشو جدید از برند هواوی به‌شمار می‌رود.

مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون در ساعت 3:30 بعدازظهر روز 23 دسامبر (2 دی ماه) به وقت محلی در کشور چین برگزار خواهد شد. تصویر تیزر لو رفته نیز تقریبا تائید می‌کند که دستگاه مورد نظر یک اسمارت‌فون تاشو است. این تصویر نشان می‌دهد که گوشی دارای طراحی تاشو عمودی بوده و حداقل با 2 مدل رنگی سفید و طلایی عرضه خواهد شد.

این دستگاه به احتمال فراوان همان اسمارت‌فونی است که اخبار پیشین از آن تحت‌عنوان هواوی میت V یاد کرده بودند. گجت مذکور همانند سری گلکسی زد فلیپ شرکت سامسونگ از قالب طراحی صدفی‌شکل بهره می‌گیرد.

تصاویر جدیدا لو رفته از کاور گوشی آینده هواوی نشان می‌دهند که دستگاه تاشو با طراحی صدفی‌شکل دارای 2 ماژول دایروی در قسمت فوقانی سمت چپ پنل پشتی خود خواهد بود. این حفره‌ها توسط سیستم دوربین اشغال می‌شوند؛ الگویی که نمونه مشابه آن پیش‌تر در سری هواوی P50 نیز مشاهده شد.

در حال حاضر پیرامون مشخصات و امکانات اسمارت‌فون هواوی P50 Pocket جزئیات چندانی در دست نیست؛ اما با توجه به رونمایی هندست طی چند روز آینده، مشخصات کامل آن همراه با تیزرهای رسمی احتمالا به تدریج منتشر خواهند شد.

همچنین انتظار می‌رود که کمپانی چینی ضمن معرفی گوشی تاشو P50 Pocket طی رویداد روز 2 دی ماه خود در کشور چین از چند محصول دیگر نظیر ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت نظارت بر فشار خون نیز رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH