اولین لپ‌تاپ گیمینگ کمپانی ال‌جی با نام UltraGear 17G90Q معرفی شد

ساعاتی پیش کمپانی ال‌جی، اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با نام UltraGear 17G90Q معرفی نمود. گفتنی است که این نوت‌بوک رده بالا که از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می‌برد، در اوایل سال آینده‌ میلادی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات کلیدی لپ‌تاپ UltraGear 17G90Q

لپ‌تاپ گیمینگ 17G90Q از یک صفحه نمایش 17.3 اینچی از نوع IPS LCD برخوردار است که وضوح 1920 در 1080 پیکسل را ارائه می‌دهد. این نمایشگر دارای نرخ نو‌سازی 300 هرتز، زمان پاسخ‌دهی 1 میلی ثانیه و پوشش رنگی sRGB 99٪ است.

این لپ‌تاپ به پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل موسوم به Tiger Lake – H و پردازنده‌ گرافیکی پرچم‌دار شرکت انویدیا، موسوم به GeForce RTX 3080 Max-Q مجهز شده است.
همچنین کاربران قادر خواهند بود که به فراخور نیاز خود، از حافظه‌های رم 16 یا 32 گیگابایتی از نوع DDR4 بهره برده و حداکثر تا 1 ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی از نوع M.2 NVMe را انتخاب کنند.

لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear 17G90Q

لپ‌تاپ گیمینگ 17G90Q ساخت شرکت ال‌جی، رنگ خاکستری تیره داشته، ضخامت آن 21.4 میلی‌متر بوده و وزن آن 2.64 کیلو‌گرم است. منبع انرژی این دستگاه نیز یک باتری 93 وات ساعتی است.

پورت‌ها و اتصالات

نخستین لپ‌تاپ گیمینگ کمپانی ال‌جی از یک درگاه USB تایپ سی از نوع USB 4 نسل 3.2 با قابلیت‌های USB-PD و تکنولوژی فوق سریع تاندربولت 4، یک درگاه USB تایپ سی از نوع USB 3.2 نسل 2.1، دو درگاه معمولی USB 3.2، خروجی هدفون، HDMI، اترنت و اسلات microSD برخوردار بوده و از درگاه اختصاصی DC نیز شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ گیمینگ می‌توان به حسگر اثرانگشت تعبیه شده بر روی دکمه پاور، وب‌کم با کیفیت فول اچ‌دی با میکروفون دو‌گانه و قابلیت اسکن مادون قرمز برای ورود به محیط ویندوز، تکنولوژی وای‌فای 6 همراه با کارت شبکه Intel Killer Wireless، بلندگوهای استریو همراه با قابلیت تولید صدای چند‌بعدی و سینمایی موسوم به DTS X Ultra، سیستم خنک‌کننده فوق قوی و نرم‌افزار UltraGear Studio برای کنترل عملکرد سیستم، سرعت فن و همچنین رنگ‌پردازی RGB هر کلید اشاره نمود.

تاریخ عرضه نخستین لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که لپ‌تاپ ال‌جی UltraGear 17G90Q ابتدا، از اوایل سال 2022 میلادی در کشور‌های ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی عرضه خواهد شد. تاکنون اطلاعاتی رسمی در خصوص قیمت این دستگاه اعلام نشده است. شایان ذکر است که شرکت ال‌جی در جریان رویداد CES 2022، اطلاعات کامل‌تری از این محصول جدید منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH