نمایشگر شیائومی 12 موفق به کسب رتبه +A از سوی موسسه دیسپلی میت شد

مشخصات نمایشگر اسمارت‌فون شیائومی 12 پیش از معرفی قریب‌الوقوع آن لو رفته است. غول فناوری چینی در اواخر سال جاری میلادی از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار جدید خود در کشور چین رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارشات، این سری حداقل از 3 هندست ممتاز با اسامی شیائومی 12 پرو، شیائومی 12X و مدل معمولی شیائومی 12 تشکیل خواهد شد. در این میان جزئیات بیش‌تری پیرامون سری جدید پرچم‌داران شیائومی در فضای اینترنت منتشر شده است.

شیائومی پیش از معرفی دستگاه‌های پرچم‌دار آینده خود برخی اطلاعات حیاتی را پیرامون آن‌ها منتشر کرده است. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سری شیائومی 12 تنها شامل 2 مدل پرچم‌دار خواهد بود. این در حالیست که گزارشات پیشین از وجود 3 هندست در خانواده شیائومی 12 حکایت داشتند.

یک خبرچین مشهور با نام Abhishek Yadav تیزر جدیدی را در توئیتر منتشر کرده و به برخی مشخصات نمایشگر هندست‌های آینده کمپانی اشاره نموده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها گوشی‌های سری شیائومی 12 به‌زودی در هندوستان رسما معرفی خواهند شد. با این‌حال پیرامون عرضه سری شیائومی 12 در هندوستان کماکان اطلاعات دقیق ناچیزی قابل دسترس است.

مشخصات نمایشگر سری شیائومی 12

در صورت صحت جزئیات اخیرا منتشر شده می‌توان ادعا کرد که سری شیائومی 12 از نمایشگری با مشخصات پیشرفته بهره خواهد برد. جدیدترین تیزر منتشر شده توسط شیائومی، 4 ویژگی کلیدی این هندست را برجسته کرده است. مطابق پیش‌بینی‌ها سری پرچم‌دار آینده شیائومی مجهز به نمایشگر آمولد خواهد بود. جدای از این موضوع، غول فناوری چینی تائید کرده که این اسمارت‌فون مجهز به لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس Victus خواهد بود. این مدل سخت‌ترین محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس برای نمایشگر هندست‌ها تا به امروز محسوب می‌شود. بعلاوه حداکثر میزان روشنایی نمایشگر گوشی به 1600 نیت خواهد رسید.

جهت یادآوری جالب است بدانید که شیائومی می 11 اولترا دارای حداکثر روشنایی 1700 نیتی است. همچنین نمایشگر شیائومی 12 موفق به کسب رتبه چشمگیر +A از موسسه دیسپلی میت شده است. بعلاوه تیزر منتشر شده از به‌کارگیری نمایشگر حفره‌دار در این اسمارت‌فون حکایت دارد. مرکز قسمت فوقانی نمایشگر دارای یک حفره کروی‌شکل جهت میزبانی از دوربین سلفی است. علاوه بر این به‌نظر می‌رسد که شیائومی 12 مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی خواهد بود؛ در حالی‌که اندازه پنل مورد استفاده در شیائومی 12 پرو کمی بزرگتر بوده و معادل با 6.67 اینچ خواهد بود.

سایر مشخصات احتمالی

نمایشگر خمیده تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای کاربران رقم می‌زند. متاسفانه شیائومی هنوز به سایر ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی سری پرچم‌دار آینده خود اشاره نکرده است. با این‌حال توان پردازشی شیائومی 12 احتمالا توسط تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 تامین خواهد شد. مدل استاندارد شیائومی 12 احتمالا از فناوری شارژ سریع در بازه 67 الی 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر شیائومی 12 پرو احتمالا از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز هر 2 هندست احتمالا مجهز به دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی خواهند بود. سری شیائومی 12 طی روز 28 دسامبر (7 دی ماه) در چین معرفی خواهد شد. جزئیات بیش‌تر پیرامون این خانواده احتمالا ضمن برگزاری رویداد معرفی آن‌ها اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH