سامسونگ گلکسی M33 5G با تراشه اگزینوس 1200 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

شرکت سامسونگ از اوایل سال جاری روی توسعه مدل جانشین اسمارت‌فون گلکسی M32 کار می‌کند و تعجب‌آور نیست که این هندست گلکسی M33 نامگذاری شود. نمونه اولیه این اسمارت‌فون مجهز به تراشه اگزینوس 1200 امروز در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. پیش‌تر اسمارت‌فون گلکسی A53 5G نیز با همین تراشه در تست بنچمارک گیک‌بنچ شرکت نموده و امتیازات بسیار مشابهی را کسب کرده بود. این پدیده چندان مایه تعجب نیست. در واقع گلکسی M33 احتمالا ورژن ری‌برند شده گلکسی A53 به‌شمار خواهد رفت. با این‌حال در این میان شاهد یک تفاوت عمده یعنی به‌کارگیری باتری با ظرفیت بسیار بالاتر خواهیم بود.

باتری مورد استفاده در گلکسی M33 پیش‌تر تائیدیه موسسه SafetyKorea را دریافت نموده است. این فرآیند نشان می‌دهد که هندست مذکور مجهز به یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با شماره مدل EB-BM336ABN خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی M32 نیز مجهز به یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی است؛ بنابراین مدل جانشین آن هیچ پیشرفتی را در این حوزه تجربه نکرده و ظرفیت باتری به‌کارگیری شده در 2 اسمارت‌فون کاملا یکسان خواهد بود.

نمونه اولیه اسمارت‌فون گلکسی M33 که تست گیک‌بنچ روی آن اجرا شد؛ مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم است. با این‌حال در آینده این هندست احتمالا با چندین پیکره‌بندی مختلف رم و حافظه‌داخلی به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به اجرا شدن اندروید 12 روی نمونه اولیه اسمارت‌فون انتظار می‌رود که محصول نهایی نیز با همین ورژن از سیستم‌عامل موبایلی گوگل معرفی شود. این پدیده بدان معناست که تا موعد رونمایی از گجت مذکور کماکان چند هفته زمان باقی‌مانده است.

به‌طور معمول پرچم‌داران سامسونگ پیش از سایر محصولات کمپانی از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند می‌شوند. در حال حاضر پیرامون اسمارت‌فون گلکسی M33 هیچ‌گونه جزئیات دیگری منتشر شده و این واقعیت موید ادعای پیش‌تر مطرح شده خواهد بود. با این‌حال روند انتشار اطلاعات پیرامون گلکسی M33 آغاز شده و بی‌تردید در آینده خبرهای بیش‌تری از این هندست شنیده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH