E470 باریک‌ترین پخش کننده موسیقی دنیا

اگر از طرفداران پر و پا قرص موسیقی باشید، به طور حتم یک پخش کننده موسیقی مناسب برای خود دارید. انتخاب شما برای این پلیر چیست؟ آی‌پاد؟! آی‌پاد تاچ؟! بی‌تردید این دو مدل از محبوب‌ترین‌ها هستند اما اگر کمی به عقب باز گردید، سازندگانی چون سونی را به یاد خواهید آورد که باسری محبوب واکمن خود بر بازار حکمرانی می‌کردند. حال به نظر می‌سد این کمپانی بسیار علاقه‌مند به تکرار چنان روزهایی است.

معرفی محصولی با نام E470 که با دارا بودن ضخامت تنها 7 میلی‌متر باریک‌ترین پخش کننده دنیا است، می‌تواند گامی برای تصاحب دوباره این عنوان باشد. این پخش کننده از یک نمایشگر 2 اینچی برخوردار بوده، قابلیت Karaoke دارد و همچنین بازی‌هایی چون تتریس و سودوکو به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

سونی همچنین سری جدید F800 را نیز معرفی کرده است که از اندروید نسخه 4.0 بهره می‌برد و با دارا بودن یک نمایشگر 3.5 اینچی و پردازنده دو هسته‌ای تگرا 2 انویدیا، نشان از یک مدیا پلیر هوشمند در سری واکمن دارد. این مدل همچنین توانایی ارتباط از طریق بلوتوث برای کسانی که از ارتباط بی‌سیم متنفر هستند را دارد.

قرار است این دستگاه‌ها از ماه بعد و در فروشگاه سونی عرضه شوند. قیمت F800 برای نمونه 16 گیگابایت آن برابر با 269 دلار و برای مدل 32 گیگابایت برابر با 299 دلار خواهد بود. همچنین قیمت E470 برای مدل‌های 4، 8 و 16 گیگابایت به ترتیب برابر با 79، 89 و 109 دلار خواهد بود.

1 در مورد “E470 باریک‌ترین پخش کننده موسیقی دنیا”

  1. اگه بتونن این قدرت و کیفت واکمن رو تو گوشیهاشون بگنجانند دیگه نیازی به واکمن نیست و با یه تیر دو نشون زدن، ولی یاد واکمن های قدیمی بخیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH