نشست خبری رویداد بزرگ “روز بازاریابی محتوایی” برگزار شد

روز گذشته نشست خبری رویداد “روز بازاریابی محتوایی” توسط آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد. در این نشست خبری آقای دکتر مهدی دهبان، خانم یاوری دبیر همایش و برگزار کننده رویداد روز بازاریابی محتوایی و همچنین آقای تقی مولوی از متخصصین سئو کشور، حضور داشتند.

رویداد روز بازاریابی محتوایی توسط آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان، پلتفرم محتوا مارکتینگ و آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز در روز 23 دی‌ماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

آقای دهبان در ابتدای این نشست خبری ضمن خیر مقدم به خبرنگاران توضیحاتی در خصوص اهمیت برگزاری رویداد روز بازاریابی محتوایی ارائه داد، مهدی دهبان گفت: شما دوستان خود اهل محتوا هستید و اهمیت بازاریابی محتوا را در این دوران می‌دانید. با توجه به رشدی که در مباحث دیجیتال مارکتینگ اتفاق افتاده و شرکت‌های کوچک، بزرگ و استارتاپی و حتی شرکت‌های صنعتی‌ وارد بحث دیجیتال ‌مارکتینگ شدند و این اتفاق موجب شده تا با رویدادهای بازاریابی محتوا و اطلاعاتی که در این رویدادها مبادله می‌کنیم، هم نیاز مخاطب را پاسخ داده و هم بتوانیم معرفی کاملی از محصول‌مان داشته باشیم.

ایشان با اشاره به برگزاری رویداد روز بازاریابی محتوایی توسط آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان، پلتفرم محتوا مارکتینگ و آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز توضیح دادند: احساس می‌کنیم که نیاز هست در این حوزه آموزش‌های بیشتری به مخاطبین داده شود و در موارد مختلف در طی این مسیر همراه دانشجویان باشیم. به همین دلیل احساس کردیم جای خالی یک همایش جامع در بحث دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. نکته مهم در خصوص بازاریابی محتوایی این هست که می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و گسترش شغل‌های فریلنسری و دور کار شود، این رویداد می‌تواند تاثیر مهمی در بحث اشتغال و افزایش درآمد برای افراد علاقه‌مند به دیجیتال مارکتینگ و موضوعات مرتبط با آن داشته باشد،  به این ترتیب در آکادمی دیجیتال مارکتینگ تصمیم گرفتیم تا به همراه پلتفرم محتوا مارکتینگ و آژانس تبلیغاتی رپورتاژ ادز، این رویداد را برگزار کنیم و از فعالان این حوزه و صنعت دعوت کردیم که در پنل ما حضور داشته باشند یا به‌عنوان مهمان ویژه و سخنران در این سمینار شرکت کنند.

دکتر دهبان ادامه داد: هدف ما این است تا انشاالله بتوانیم یک سمینار پربار و علمی را داشته باشیم، ما می‌خواهیم کاری را انجام دهیم که در آن تخصص داریم و فعالیت کردیم و تجربه مفیدی در آن داریم، همچنین ازدیگر اهداف ما این است که اطلاعات و محتوایی که به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان می‌دهیم، یک ارزش افزوده برای آنها داشته باشد. این رویداد در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود و البته توسط لنز ایرانسل پخش آنلاین خواهد داشت که یک نقطه قوت بسیار خوبی برای این رویداد است. امیدواریم تا این رویداد بتواند نقطه قوتی برای افرادی باشد که قصد دارند در حوزه بازاریابی محتوا شرکت کنند.

رویداد روز بازاریابی محتوایی در سه پنل برگزار می‌شود

خانم یاوری دبیر رویداد روز بازاریابی محتوایی در خصوص پنل‌ها، موضوعات و اتفاقاتی که در این رویداد رخ خواهد داد، توضیح دادند: کل رویداد ما شامل ۳ پنل اصلی می‌شود، پنل اول، پنل کسب و کارهایی است که محتوا سرمایه آنهاست، در این پنل از آدم‌هایی که در این حوزه در برندهای مختلف، متخصص هستند دعوت کردیم تا همراه ما باشند، در این پنل می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که کسب و کارهای موفق در حوزه دیجیتال مارکتینگ به چه شکل محتوا تولید می‌کنند و به چه شکل توانستند از محتوا برای موفقیت‌شان استفاده کنند.

روز بازاریابی محتوایی

دبیر رویداد روز بازاریابی محتوایی ادامه داد: بعد از این پنل یک برنامه سخنرانی داریم که در خدمت خود آقای دکتر دهبان هستیم، در این سخنرانی ایشان به جایگاه محتوا در دیجیتال مارکتینگ خواهند پرداخت، سپس پنل دوم را خواهیم داشت که در واقع این پنل به موضوع فرصت‌های شغلی مختلف می‌پردازد، یعنی از افرادی که در حوزه محتوا کار می‌کنند، دعوت کردیم تا در خصوص فرصت‌های شغلی که در این حوزه وجود دارد و می‌تواند منبع درآمد باشد، صحبت کنند. در این پنل ۵ نفر از افرادی که متخصصین این حوزه هستند حضور خواهند داشت.  بعد از پنل دوم ما یک سخنرانی داریم که در خدمت آقای هادی شریفی، مدیر رپورتاژ ادز هستیم که ایشان در مورد تغییرات محتوایی صحبت خواهند کرد.

از اساتید مجرب برای حضور در این رویداد دعوت شده

خانم یاوری با شرح پنل‌های رویداد روز بازاریابی محتوایی گفت: سپس برنامه پذیرایی از مخاطبین و ناهار را خواهیم داشت و سپس پنل آخر مربوط به پنل یئو هست که از پنج نفر از بزرگان سئو ایران در این پنل حضور دارند، در پنل سئو  به نقش محتوا در موفقیت سئو و خواهیم پرداخت، در نهایت هم ما مراسم رونمایی و معرفی از پلتفرم محتوا مارکتینگ که یکی از برگزار کنندگان این رویداد هستند را داریم، پلتفرم محتوا مارکتینگ یک پلتفرم هوشمند در زمینه تولید محتوا است که نویسندگان را به کسب و کارهایی که نیاز به تولید محتوا دارند متصل می کنند. این پلتفرم تلاش می‌کند تا یک نیاز را برای کسب و کارها بر طرف کند. در نهایت یک برنامه قرعه کشی هم خواهیم داشت و در این رویداد و جوایزی را به مهمانان اهدا خواهیم کرد. در پایان بحث شبکه سازی برگزار می‌شود، یکی از دلایل برگزاری این رویدادها، ارتباط میان شرکت کنندگان و افراد برجسته و تاثیر گذار در این حوزه است که در پایان مراسم این اتفاق رخ خواهد داد.

نحوه ثبت نام در این رویداد

در ادامه مهدی دهبان در خصوص ثبت نام در این رویداد اعلام کرد: ثبت نام در سایت ایوند صورت می‌گیرد، برای رویداد روز بازاریابی محتوایی، یک بلیط زودهنگام در نظر گرفتیم که تخفیف ویژه دارد، همچنین بلیط‌های گروهی را تعریف کرده‌ایم که برای افرادی که به صورت چند نفره قصد شرکت در مراسم را دارند، مناسب است و تخفیف مناسبی دارد. اما به طور کلی با توجه به شرایطی مانند سالن با نصف ظرفیت و پذیرایی که وجود دارد، هزینه را به صورتی در نظر گرفتیم که بار سنگینی برای شخص نباشد. همچنین آن دسته از افرادی که به دلیل بعد مسافت و برخی موارد نمی‌توانند در این مراسم شرکت کنند از طریق لنز می‌توانند این رویداد را به صورت زنده دنبال کنند.

آقای دهبان در پاسخ به خبرنگار آی‌تی‌رسان در مورد این موضوع که سطح اساتیدی که در این همایش و در دوره‌های آکادمی دیجیتال مارکتینگ شرکت می‌کنند در چه حدی است، پاسخ داد: ما اعتقاد داریم افرادی که می‌خواهند بیایند تا در مورد موضوعی صحبت کنند و آموزش دهند، باید خودشان این موضوع را کار کرده باشند، اینگونه نیست که یک نفر با خواندن چهار کتاب و یاد گرفتن چند اصطلاح بخواهد بیاید و به من و شما آموزش دهد. اولویت ما برای جذب اساتید این هست که فردی که می‌خواهد در این حوزه تدریس کند، باید این کار را انجام داده باشد. اما در کنار سطح علمی موارد دیگری مانند نحوه مدیریت کلاس هم اهمیت دارد، به همین دلیل ما هم مواردی را به اساتید خودمان آموزش می‌دهیم، اساتید ما باید در حال یادگیری باشند و خود ما هم اگر مدتی مطالعه نداشته باشیم از موارد روز عقب خواهیم افتاد، زیرا موارد و مباحث به سرعت آپدیت می‌شوند و هر روز روش‌ها و الگوریتم‌های جدیدی در حوزه دیجیتال مارکتینگ روی کار می‌آید. به همین دلیل حساسیت زیادی برای انتخاب اساتید داریم و افراد کارآمد و درست را برای این کار انتخاب می‌کنیم.

برای خرید بلیط ورود به رویداد روز بازاریابی محتوایی، به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH