مشخصات جدید و باور نکردنی از دستگاهی به نام HTC Volantis

پس از مدتها دور بودن، انتظار می‌رود که اچ تی سی امسال دوباره وارد بازار تبلتها شود. اما با چه محصولی؟ اخیرا در بین اخبار، از دستگاهی با نام اچ تی سی وولانتیس یا فلاندر شنیده‌ایم. تقریبا یک ماه پیش بود که برای اولین بار با این دستگاه در فضای نت روبرو شدیم و الان هم ظاهرا اطلاعات جدیدی از آن به بیرون درز کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در @evleaks، اولین رندر وولانتیس غیر واقعی بوده است و گزارش‌ها می‌گویند که این تبلت 8.9 اینچی قرار است با یک رم فوق العاده 5 گیگابایتی بی‌آید، با اینکه هنوز هم این اطلاعات را نمی‌توان قطعی دانست. از دیگر مشخصات این تبلت قدرتمند می‌توان به رزولوشن 1600×2560 پیکسل، اسپیکرهای بوم ساوند، دوربین 8 یا 5 مگاپیکسلی، بدنه نقره‌ای از جنس آلومینیوم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و یک پردازنده64 بیتی و قدرتمند Nvidia Tegra K1  اشاره کرد. البته یک نسخه مجهز به اسنپدراگون 810 نیز تست شده است، ولی همانطور که می‌دانید دستگاه‌های مجهز به این پردازنده را تا پیش از سال 2015 نخواهیم دید.

@evleaks در عکسی ماکرو که در زیر می‌بینید، به دو عبارت Flounder (نام مستعار دستگاه) و Android Silver OS Alpha 1.4. اشاره کرده است، پس مشخص می‌شود که این دستگاه یکی از اولین‌هایی خواهد بود که با برنامه Android Silver خواهد آمد.

شایعات پیشین از این گفته بوند که وولانتیس به عنوان نکسوس جدید خواهد آمد. فعلا نمی‌توان این احتمال را نیز رد کرد.

احتمالا وولانتیس را می‌توانید در آغاز سه ماه چهارم امسال ببینید.

HTC-Volantis-Android-Silver

2 در مورد “مشخصات جدید و باور نکردنی از دستگاهی به نام HTC Volantis”

  1. خالییییییییییی بندیه باو!!1 ته ته تهش دیگه اسفالت بندازی روش بازی کنی !!! اینو نمیسازه فقط خواسنه بگه اره منم بلدم رم زیاد بزارم تو اسباب بازی هام!

  2. این مقدار رم رو میخوام چیکار قرار نیست که تبلت اپولو هوا کنه یه ماست وانتد میخواد اجرا کنه که یه گیگ و یا نهایتا دو گیگ کافیه از اچ تی سی بعیده که بخواد وارد جنگ اعداد بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH