قیمت و زمان عرضه محصولات جدید سامسونگ مشخص شد!

چندی پیش شاهد معرفی گوشی‌های جدیدی از سوی کم‍پانی سامسونگ بودیم که همه آنها‍ میان‌رده محسوب می‌شدند. اغلب این اسمارت فون‌ها نسخه جدیدی از محصولات قبلی این شرکت به حساب می‌آمدند. گلکسی Ace 4، گلکسی Core 2 و گلکسی Young 2 گوشی‌هایی هستند که سامسونگ به تازگی معرفی کرده است.

samsung-galaxy

گلکسی Ace 4 که میزبان صفحه نمایش ۴ اینچی و پردازنده دو هسته‌‌ای به همراه باتری 1500 میلی آمپر ساعتی است، قیمتی 219 یورویی دارد. سری Ace یکی از‍ پرفروش‌های بازار به حساب می‌آمد که اکنون می‌تواند طیف بیشتری از مشتریان را بیش روی خود قرار دهد.

گوشی بعدی گلکسی Core 2 است که با بهره گیری از صفحه نمایش 4.5 اینچی همراه پردازنده چهارهسته‌ای که فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهند یک گوشی میان‌رده به حساب می‌آید. این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. قیمت این محصول 179 یورو است. این گوشی در دو مدل یک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته روانه بازار خواهد شد، احتمال این وجود دارد که نسخه دو سیم‌کارته قیمت بالاتری داشته باشد.

خوب نوبت به یکی دیگر از گوشی های پایین‌رده اما محبوب می رسد. سامسونگ، گوشی گلکسی Young 2 را با صفحه نمایش 3.5 اینچی و پردازنده تک هسته‌ای 1 گیگاهرتزی معرفی کرد. این محصول از یک باتری 1300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. قیمت گلکسی یانگ دو 99 یورو است.

همه این گوشی‌ها با نسخه 4.4 اندروید به همراه رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ در تابستان امسال روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH