کدام اسمارت فون‌ها ارزش خرید بالایی دارند؟

امروزه افراد زیادی تلفن‌های همراه معمولی را کنار گذاشته‌اند و یک اسمارت فون را برای خود برگزیده‌اند. هر یک از این افراد، برای خرید اسمارت فون مورد نظر خود معیار‌های خاصی را دارند. عده‌ای از موبایل خود انتظار اجرای بازی‌‌های سنگین را دارند و برخی کیفیت مکالمه خوب را معیار اساسی می‌دانند. در این میان اسمارت فون‌هایی وجود دارند که توانسته‌اند افراد زیادی را شیفته خود کنند و بازار فروش خوبی را نصیب شرکت تولید کننده خود نمایند.

در این مقاله قصد داریم بر اساس قیمت، گوشی‌هایی را که ارزش خرید بالایی دارند برای شما معرفی کنیم.

نوکیا لومیا 520

Nokia-Lumia-520-jpg

یک اسمارت فون ویندوزی که با وجود کارایی بالا قیمتی حدود 425 هزار تومان دارد. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید این گوشی، پرفروش‌ترین اسمارت فون ویندوزی تا به امروز بوده است. اگرچه این گوشی قادر به اجرای بازی‌های سنگین نیست، اما برای کاربری روزانه و استفاده‌های سبک، گوشی بسیار خوبی به‌شمار می‌آید. یکی از ویژگی‌هایی که این گوشی را نسبت به سایر اسمارت فون‌ها متمایز می‌کند، رنگ بندی آن است، لومیا 520 در رنگ های گوناگون در بازار وجود دارد.

گوگل نکسوس 5

nexus-5

این را ما به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید هر یک از گوشی‌های شرکت گوگل، پشتیبانی بسیار خوبی نیز از سوی گوگل دریافت خواهید کرد. این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. نکسوس 5 یکی از برترین گوشی‌های این شرکت محسوب می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد. قیمت این دستگاه حدود یک میلیون و دویست هزار تومان است.

ال‌جی G2

lg-g2

گوشی G2 از شرکت ال‌جی یکی از پرفروش‌های قدرتمند بازار به حساب می‌آید. اسمارت فونی که توانست نام ال‌جی را بالا برد و آن را رقیبی برای شرکت‌هایی نظیر سونی و سامسونگ قرار دهد. این گوشی به کمک صفحه نمایش بزرگ و سخت افزار قدرتمند یکی از بهترین گوشی‌هاست. اگرچه شرکت ال‌جی چندی پیش برادر کوچک‌تر G2 را با نام G3 به دنیا آورد. اما همچنان این گوشی ارزش خرید بالایی دارد. قیمت این گوشی در بازار ایران حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان است.

OnePlus One

oneplus-one

همان طور که پیش‌تر در آی‌تی‌رسان مطالعه کردید، گوشی وان از شرکت وان‌پلاس یکی از اسمارت فون‌هایی است که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. با وجود سخت افزار قدرتمند و امکانات خوب، قیمت این گوشی حدود 299 دلار دارد.

شایان ذکر است که اگرچه گوشی‌های ذکر شده ارزش خرید بالایی دارند، اما اسمارت فون‌های دیگری نیز هستند که متناسب با نیاز‌های شما می‌توانند یک گوشی بسیار مناسب برای شما باشند. در خرید یک گوشی علاوه بر قیمت،‌ سخت افزار و نوع کاربری گوشی نیز بسیار مهم هستند.

به‌نظر شما کدام گوشی‌ها ارزش خرید بالایی دارند؟

9 در مورد “کدام اسمارت فون‌ها ارزش خرید بالایی دارند؟”

  1. G2 از هر لحاظ عالیه . هم اپدیت کیت کت رو گرفته و هم اپدیت ناک کد که تو G3 هست . الان بهترین گوشی برای خرید همین G2 هست .

  2. ببخشید G2 ارزش خرید داره، اما Z1 Compact با این سایز توپش، CPU و GPU ئه قوی تر از G2 و دوربینش و جنس بدنه اش و ساپورت مموری کارت و اندروید 4.4.4 و هزارتا چیز دیگه، با قیمت 1350 ارزش خرید نداره!؟
    از اون پست ها بود…!

    1. سعید میرزاپور

      saafa عزیز ممنون بابت نظرتون. در این مطلب فقط چهار تا از گوشی‌هایی که کمتر بهشون توجه می‌شه قرار داده شده بود و به‌طور حتم براساس نیاز کاربران، گوشی‌های دیگری نیز دارای ارزش خرید بالایی هستند.

    2. البته که در برتری برند ژاپنی شکی نیست
      هیچ گوشی صفحه زد وان کامپمت رو نداره ولی زمانی که جی ۲ بابام شکست (از ارتفاع ۳۰ سانتی افتاد) و یه هفته زد کامپکت رو داشت، واقعا ناامید شدم از سونی! دوربینش در حد ۵ مگاپیکسل هم نبود در حالی که دوربین جی ۲ به خصوص فیلم برداریش یک سرو گردن بالا تر بود!
      زد گوشی توپی بود ، تاچش عالی بود، ضد آب و … ولی کلا تو بحث ISO دوربین …
      البته هیچی ۱۵۲۰ نمیشه! جاش خالیه!
      آقای میرزاپور مرسی از مطلبتون
      ای کاش گوشی های جدید مثل جی۳ و زد۲ و … اینجا بودن
      لطفا یه مطلب راجع به گوشی گرونا بذارید
      ممنون ‎;)‎

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH