چرا توکن ریوشی گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

در دنیای بزرگ و جذاب رمز ارزها، توکن‌های بی شماری هستند که دارای جذابیت بالایی بوده و علی‌رغم ناشناخته بودن؛ با حجم بازار مناسب می‌توانند گزینه‌های خوبی برای سرمایه گذاری‌های میان مدت و بلند مدت باشند.

یکی از این توکن‌ها، ریوشی است. توکنی تقریبا تازه وارد که بر بستر اسمارت چین عرضه شده و در مدت کوتاهی توانسته سود خوبی را نصیب هولدرهای وفادارش کند. سایت رسمی ریوشی، در معرفی کوتاه این توکن، ریوشی را به عنوان یکی از بهترین قدم‌های بازار برای پیشرفت کاربران می‌داند.

توکنی که با دارا بودن ویژگی‌هایی چون عدم تمرکز، تورم زدایی و جامعه محور، توسط توسعه دهندگانش تبلیغ می‌شود.

اما چرا ریوشی می‌تواند انتخاب خوبی باشد؟

در سایت رسمی ریوشی، برای انتخاب این توکن دلایلی برای انتخاب ذکر شده است. تیم توسعه دهنده ریوشی معتقد است که نوآوری، ارزش و خلاقیت در ریوشی مهمترین دلیل انتخاب توسط کاربران است. اما این موارد به طور خلاصه در سه بخش عنوان شده است.

جامعه قدرتمند

جامعه ریوشی، در میان جوامع کریپتو کارنسی یکی از قوی‌ترین جوامع با اتحادی بالا شناخته می‌شود. مهم‌ترین هدف این جامعه رسیدن به حجم بازاری برابر 1 میلیارد دلار است. بر اساس اعلام توسعه دهندگان ریوشی، این توکن به صورت 100 درصد توسط جامعه مربوط به آن هدایت می‌شود. با ریوشی سعی شده است تا جامعه میم کوین‌ها به سطحی بالاتر ارتقا پیدا کند. عرضه و وجود راهکارهایی چون NFTها، میم‌ها، موزیک و … از مهمترین روش‌های توسعه این میم کوین بانمک است.

سرمایه گذاری ایمن

نقدینگی این توکن؛ پس از عرضه به میزان قابل توجهی برای توسعه قفل شده است. توکن‌های LP بلافاصله به یک آدرس سوخته ارسال می‌شوند و به این صورت دیگر این نقدینگی آزاد نشده و نوعی آرامش خاطر را برای کاربران تضمین می‌کند. همین موضوع می‌تواند دلیلی باشد که کاربران از سرمایه گذاری ایمن در ریوشی مطمئن شوند.

کارمزد پایین تراکنش‌ها

یکی از دلایل اولیه عرضه ریوشی، حل راهکارها و مشکلات توکن معروف شیبا بود. ریوشی خودش را به نوعی پدر معنوی شیبا می‌داند و در نظر دارد تا مشکلات آن را حل کند. یکی از مهمترین مشکلات پیش روی شیبا، وجود کارمزد بالا یا Gas بود. ریوشی با حضور در شبکه BSC به راحتی توانسته این مشکل را حل کرده و این هزینه را به کمترین میزان ممکن برساند. البته باید بدانیم که از هر تراکنش 2 درصد کارمزد کسر شده که تمامی آن سوخته و باعث افزایش تقاضا می‌شود!

NFTها و هنر

حتما می‌دانیم هنر به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بیان موارد به شمار می‌رود. NFTها به محض ورود به بازار، با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و این روزها NFTها بخش بزرگی از راهکارهای توسعه هر بخش یه شمار می‌روند. ریوشی نیز در نظر دارد تا به زودی توکن‌های NFT مخصوص خود را به همراه انواع دیگری از محصولات اختصاصی‌اش وارد بازار کند و محیط جدید و خاصی را برای کاربران تدارک ببیند.

از کجا ریوشی بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری ریوشی کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید ریوشی را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به ریوشی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH