نگاهی به توکن WIN؛ چرا وینک بخریم؟!

همانطور که پیش از این گفتیم؛ شبکه وینک و توکن آن یعنی Win یک ارزدیجیتال است که بر روی شبکه و پلتفرم بازی فعالیت دارد. وین توکن شبکه وینک است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های مورد نظر و پلتفرم‌های پیش بینی را راه اندازی کنند.

پلتفرم وینک در ابتدا به عنوان TRONBet و در جولای سال 2019 میلادی، بر بستر شبکه بلاکچین و بر اساس پلتفرمی برای ایجاد بازی‌های آنلاین معرفی شد.

پس از اینکه توسعه دهندگان این شبکه، نام آن‌را از ترون بت به وینک تغییر دادند؛ توکن وین را نیز همزمان با این تغییر برند معرفی نمودند. توکن وین دو استاندارد معروف دنیای رمز ارزها را پشتیبانی می‌کند. TRC20 که بر روی شبکه بلاکچین ترون است و  BEP2 و BEP20 که مبتنی بر شبکه بلاکچین اختصاصی صرافی معروفی چون یعنی بایننس است.

مهمترین هدف شبکه وینک، تبدیل شدن به برترین و قدرتمندترین پلتفرم بازی در فناوری بلاکچین است. وینک در نظر دارد تا شبکه ای ایجاد کند تا کاربران بلاکچین بتوانند به راحتی بازی کنند، با یکدیگر در تماس بوده و با مشارکت خود باعث پیشرفت شبکه شوند.

ترون بت یا وینک، اولین برنامه و اپلیکیشن غیر متمرکز یا همان DApp بود که بر روی شبکه ترون راه اندازی شد. حال وینک مدعی است که در طی این سال‌ها، توانسته است به عنوان بزرگترین پلتفرم بازی‌ها بر روی شبکه بلاک چین شناخته شود. بازی‌های مورد نظر وینک؛ پوکر، تاس و اسلات هستند. البته ذکر این مورد ضروری است که شبکه وینک ابزارها و منابع لازم برای توسعه دهندگان و علاقه‌مندان به ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز یا DAppهای منحصر به فرد را در اختیار آن‌ها قرار می‌‌دهد.

قیمت وین و استخراج آن

پلتفرم وینک ابزارهایی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد و به آن‌ها این امکان را داده تا برنامه‌ها یا بازی‌های خاص خود را روی پلتفرم‌شان ایجاد و پروژه‌های آماده خود را به راحتی فعال کنند.

پس از این اتفاق، توسعه دهندگان این پلتفرم؛ کاربران مد نظر را با هزینه بسیار کم معاملات درون شبکه، جذب می‌کنند.

به طور مثال، اگر هزینه یک تراکنش در شبکه اتریوم مثلا 10 دلار باشد، برای WIN کافی است شما با دارا بودن یک کیف پول ترون آنرا با 0.59 دلار انجام دهید.

قیمت وینک در ماه‌های ابتدایی ظهور خود آنچنان قابل توجه نبوده و تقریبا چیزی نزدیک به 0.0008 دلار بوده است. در اوایل آوریل سال 2019 قیمت وین با 400 درصد افزایش به 0.002682 دلار افزایش می‌یاید. یکی از مهمترین دلایل این رشد انفجاری، اعلام هزینه‌های رایگان معامله با این توکن بود. همین باعث شد که کاربران به سرعت از ETH WINK به WIN مهاجرت کنند.

این قیمت آنچنان پایدار نبوده و پس از مدتی قیمت این توکن مجددا به 0.0004 دلار بازگشت. البته این اتفاق همزمان با سقوط کلی بازار کریپتو و کاهش قیمت اکثر ارزهای دیجیتال بود.

تعداد توکن‌های وینک، 999 میلیارد واحد بوده که از این تعداد هم اکنون 766.300.000.000 میلیارد از آن در دسترس کاربران است.

پیش بینی قیمت وینک

وبسایت معتبر دیجیتال کوین پرایس، قیمت وینک را برای پایان سال 2021 میلادی برابر 0.0009237515 دلار تخمین زده است.

این وبسایت معتقد است که قیمت وینک با توجه به شرایط مناسب آن؛ روز به روز طی سال‌های آینده بهتر خواهد شد.

به طور مثال پیش بینی دیجییتال کوین پرایس برای قیمت حدودی وینک در پایان سال 2024 برابر 0.001517 دلار است. نهایت قیمت تخمین زده شده توسط این سایت برای وینک و توکن آن، قیمت 0.002718 دلار است که سال 2028 میلادی را پیش روی خود می‌بیند.

از کجا وینک بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش وینک می‌کنند اما مطمئن‌ترین روش برای خرید توکن وین تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا است که در آنجا کاربران اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون وینک به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف همانند برخی پلتفرم‌ها وینک را در ایران عرضه می‌کند، شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی وینک نیز در آنجا بشوید. پس اگر به WIN علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

البته خوب است بدانیم که در ارزیف توکن‌های جذاب دیگری نظیر سیف مون، ددی دوج، بیبی دوج، فگ، مینی فوتبال و … به راحتی قابل خرید و فروش است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH