5 نکته جالب درباره بیبی دوج کوین که بایستی بدانید!

این روزها توکن بیبی دوج کوین (Baby DogeCoin)، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. توکنی تازه متولد شده ولی بسیار جذاب که با توییت ایلان ماسک و اشاره مستقیم به آن، ناگهان رشد عجیبی را تجربه کرد.

در دنیای رمز ارزها همه چیز بسیار سریع اتفاق می‌افتد، تا همین چند وقت پیش، دوج کوین رمز ارزی بود که سر و صدای بسیاری داشت و هرکسی به دنبال خریدش می‌گشت. حال به سرعت این جایگاه به توکنی به نام بیبی دوج کوین رسیده است.

بیبی دوج پس از عرضه اولیه رشد خوبی را تحربه کرد. این توکن جدید در اول راه است و باید پیش از خرید آن نکات جالبی در موردش بدانیم.

1- بیبی دوج کوین تنها چند هفته سن دارد

همانند نامش؛ بیبی دوج کوین هنوز خیلی کوچک است و دقیقا تنها چند هفته از ورودش به دنیای کریپتو کارنسی می‌گذرد. در تاریخ اول ژوئن 2021 اولین قیمت این توکن درج شد. این توکن تا تاریخ 9 ژوئن قیمتی برابر 0.000000000000175 دلار داشت اما به لطف شبکه های اجتماعی و برخی اینفلوئنسرها توانست رشد جالبی را تجربه کند.

طبیعتا خرید توکن‌ها یا رمزارزهای تازه به دنیا آمده هم ریسک خاص خود را داشته و هم جذابیت خاص خودش را!

2- تعداد واحدهای بیبی دوج کوین 420 کوادریلیون است!

میزان کل عرضه بیبی دوج کوین به گفته تیم توسعه و پشتیبانی آن برابر 420 کوادریلیون است که تا کنون بیش از 125 کوادریلیون آن به طور دستی سوزانده شده است. این توکن سوزی به معنی آن است که تیم بیبی دوج کوین به طور دقیق کنترل زمان و تعداد توکن‌ها را بر عهده داشته و در حال رصد آن است. هم اکنون تعداد بسیار زیادی توکن با قیمت فوق‌العاده کم در بازار کریپتو کارنسی وجود دارد که بیبی دوج هم یکی از آن‌هاست. توکن‌هایی چون شیبا اینو، فگ، کیشو و… هم دارای ارقام بسیار زیاد و قیمت بسیار پایین هستند.

3- هر معامله 10 درصد کارمزد دارد

جالب است بدانید که در هر معامله بیبی دوج کوین، فروشنده 10 درصد کارمزد پرداخت می‌کند، امری که پیش از این در توکنی چون سیف‌مون هم دیده بودیم.

از این 10 این درصد، 5 درصد به همه کسانی که بیبی دوج را در اختیار دارند تعلق می‌گیرد. 5 درصد دیگر به طور 50 – 50 تقسیم می‌شود که نیمی از آن باقی مانده و نیم دیگر با بایننس کوین معامله می‌شود. این 50 درصد خرج نقدینگی استخر شده تا افراد بتوانند این دو کوین را با یکدیگر معامله کنند.

در واقع این هزینه 10 درصدی انگیزه‌ای برای نگه داشتن بیبی دوج کوین است. یعنی شما وقتی توکن خود را می‌فروشید، 10 درصد بیشتر از شما کسر می‌شود. اگر آن را نگاه دارید، هر کسی که در حال فروش بیبی دوج کوین است، بخشی از فروشش به شما تعلق می‌گیرد. همان طور که گفته شد این ایده خاص برای بیبی دوج کوین نیست و پیش از آن Safemoon این روند را آغاز کرده بود.

4- بخشی از ماموریت بیبی دوج نجات سگ‌هاست!

بله، طبق وایت پیپر ارایه شده توسط تیم توسعه این توکن، نجات سگ‌های ولگرد و نیازمند یکی از اهداف این توکن با نمک است! در این وایت پیپر آمده است که تیم توسعه بیبی دوج کوین یک کیف پول خیریه حاوی 2.2 درصد از کل بیبی دوج کوین‌های عرضه شده را دراختیار دارند. از آنجا که 5 درصد از هزینه معامله با این توکن به دارندگان و هولدرها داده می‌شود، این کیف پول خیریه نیز در آن شریک است.

از این کیف پول برای حمایت از شرکای خیریه بیبی دوج کوین استفاده می‌شود. به طور مثال در تاریخ 24 ژوئن، حساب توییتری این تیم اعلام کرد که مبلغ 75 هزار دلار به موسسه PawsWithCause که یک سازمان غیر انتفاعی برای کمک به حیوانات در پناهگاه‌های محلی به شمار می‌رود، کمک کرده است.

5- نقشه راه بیبی دوج کوین هدف خاص و منحصر به فردی را ارائه می‌دهد

نقشه راه یا رود مپ بیبی دوج کوین دارای یک پلن شش فازی است. چند مرحله اول با اهدافی مانند دستیابی به 25000 هولدر و تکمیل طراحی مجدد وب سایت و… است.

اما مرحله آخر، جایی است که اوضاع جاه طلبانه‌تر به نظر می‌رسد. بیبی دوج در نظر دارد تا بازاری به ارزش 100 میلیارد دلار ایجاد کرده و سپس به دنبال ایجاد مارکت کپی با حجم 500 میلیارد دلار در بازاراست. تا کنون تنها چند رمزارز پایه توانسته‌اند از مرز 100 میلیارد دلار عبور کنند و فقط بیت کوین به عدد 500 میلیارد دلار رسیده و از آن عبور کرده است.

از کجا بیبی دوج بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری بیبی دوج کار بسیار سختی است اما صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید بیبی دوج را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

8 در مورد “5 نکته جالب درباره بیبی دوج کوین که بایستی بدانید!”

  1. سید محسن پاکدل

    عزیزان میتونن جهت خرید رمز ارز محبوب بی بی، در گوگل سرچ کنید**************** یا با لینک مستقیم زیر اقدام به خرید کنید:
    ****************************
    پرسود و سالم و عاقبت بخیر باشید

  2. 700هزار هولدر تیم قوی و فعالیه زمانی با حمایت ایلان دلخوش بودیم الان به اونم نیازی نیس..توکن سوزی با حجم گسترده هفته ای 2کواد حجم های خرید سنگین ووووو…تو همه هم رده بی بی دوج بسیار معتبرتر است بخرید اما اگه هولدرش میشین وگرنه نرین رو این ارز

    1
    33
  3. جوجه اردک زشت

    میخام یه ارز دیجیتال بزنم به اسم جوجه اردک
    بیاید بخرید سال اول حداقل هشت هزار درصد رشد قیمتی داره

    17
    20
    1. به این راحتی نیست باید سرمایه داشته باشی برا لیست کردن تو صرافی ها بعد ازت در مورد پروژت باید توضیح بدی . ولی اغلب صرافی ها مثل هات بیت این چیزا براشون مسله نیست بایت 400-500 دلار توکنتو لیست میکنن باید هزینه کنی اغلب هم برشکست میشن اونایی که پروژه ندارن یا پشتیبان خوبی ندارن

      6
      11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH