استفاده از لنزهای Canon بر روی نسل جدید گوشی‌های لومیا

Nokia-Lumia-1020

کمپانی مایکروسافت و شرکت کانن در نشستی با یکدیگر به توافقی دست یافتند که بر طبق آن شما می‌توانید از این به بعد بر روی اسمارت فون های نوکیا سری لومیا، لنز کنن، عکس‌ها و تکنولوژی پردازش این شرکت را ببینید!‌

در این توافق اعلام‌شده است که در اوایل این هفته، هر دو کمپانی اجازه دسترسی به مجموعه پتنت های یکدیگر در این حوزه را خواهند داشت. این موارد شامل تصویربرداری دیجیتال و محصولات مصرفی تلفن‌های همراه خواهد شد.

محصولات نوکیا از دیرباز توجه ویژه‌ای بر روی تکنولوژی و کیفیت دوربین‌های تولیدات خود داشته است. مدل لومیا 1020 با دوربینی به قدرت 41 مگاپیکسل مجهز به فناوری Pure View یکی از این محصولات خاص است.

علاوه بر این، فناوری‌های پیشرفته کانن در زمینه دوربین‌های عکس‌برداری و فیلم‌برداری می‌تواند تولیدات این کمپانی را همانند رقبای سرسختش همچون اپل، سامسونگ و حتی HTC را متحول کرده و کمک کند تا در این حوزه از آنان سبقت بگیرد!

امکانات

نوکیا، قبل از واگذاری به‌طور سنتی از لنز های کارل زایس بر روی گوشی‌های سطح بالا و اسمارت فون های خود استفاده می‌کرد، البته این کمپانی فنلاندی در محصولات ویژه و پیشرو خود، از لنزهایی در حد و اندازه DSLR ها و با ویژگی Pureview بهره می‌برد.

نوکیا در سال‌های آخر، از نرم‌افزارهایی برای بهبود عکس‌برداری و فیلم‌برداری در اسمارت فون های خود بهره برد که این برنامه‌ها کمک شایانی در راضی نگه‌داشتن کاربران نوکیا کردند.

در همین حال، ممکن است مایکروسافت این همکاری را برای بالا بردن کیفیت دوربین‌های موجود در کینکت ایکس باکس خود را نیز ادامه دهد.

آیا این همکاری می‌تواند منجر به تولید یک دوربین دیجیتال توسط مایکروسافت و کانن شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH