با این برنامه مصرف باتری گوشی خود را مدیریت کنید!‌ (به همراه لینک دانلود)

snapdragon-main

حتما با شرکت کوالکام، سازنده چیپست‌های Snapdragon آشنایی دارید. با وجود این که این شرکت، حداکثر توان خود را برای بهینه سازی مصرف انرژی چیپست‌های Snapdragon خود به کار می‌برد ولی با معرفی یک نرم‌افزار برای بهینه سازی مصرف باتری، پای را فراتر نهاده است.

این نرم‌افزار که با نام Snapdragon Battery Guru، عرضه شده است و در گوگل‌پلی هم به صورت رایگان عرضه می‌شود، روی همه گوشی‌هایی که از چیپست  Snapdragon بهره می‌برند، اجرا می‌شود. این نرم‌افزار، روش‌های بهینه‌‌سازی مصرف انرژی خوبی را پیش پای ما می‌گذارد که در ادامه شرح خواهیم داد.

batteryguru1

اولین عمل این نرم‌افزار بر پایه موتور یادگیری استفاده کاربر است. این موتور با تحت نظر گرفتن استفاده شما از دستگاه، متوجه می‌شود شما از چه برنامه‌هایی بیش‌تر استفاده می‌کنید، چه نرم‌افزارهایی بیش‌تر به اینترنت متصل هستند و چه مدت زمان گوشی شما روی حالت آماده به کار قرار دارد. همین طور زمان وصل شدن شما به شبکه‌های دیتا و Wi-Fi را اندازه‌گیری می‌کند.

با وجود پارامتر‌هایی که ذکر شد، نرم‌افزار Battery Guru در سرویس پس‌زمینه گوشی شما اجرا می‌شود. فلسفه آن هم این است که نرم‌افزار‌هایی که شما نصب می‌کنید، بدون توجه به مصرف انرژی، مرتبا طبق زمان‌بندی خاصی، اطلاعات خود را از طریق اینترنت به روز می‌کنند.

با توجه به این که این برنامه روش استفاده کاربر از گوشی را ثبت می‌کند و یاد می‌گیرد، بعد از نصب به چند روز زمان برای شروع به کار نیاز دارد. پس از این مدت به شکل خودکار، زمان به روز شدن برنامه‌ها را مدیریت می‌کند. بنابراین بعضی برنامه‌ها، فقط زمانی که آن‌ها را باز می‌کنید و بعضی دیگر در بازه‌های زمانی که مورد نیاز شما است، به روز می‌شوند.

دانلود با لینک مستقیم از آی‌تی‌رسان با حجم ۶ مگابایت 

رمز فایل فشرده: www.itresan.com

4 در مورد “با این برنامه مصرف باتری گوشی خود را مدیریت کنید!‌ (به همراه لینک دانلود)”

  1. سلام
    این نرم افزار به طور رسمی از طرف سازنده سخت افزار ارائه شده و در کل فوق العادست
    در نحوه عملکرد باتری و میزان شارژدهی فوق العاده تاثیر داره
    پیشتهاد میکنم حتماد دانلود و نصب کنید
    گوشی من
    Samsung Galaxy Mega 6.3
    این گوشی در حالت معمول و در سخت ترین شرایط 8 ساعت شارژدهی میکنه و با استفاده از این نرم افزار 2 ساعت تایم فعلی اضافه شده؛ یعنی گوشی الان 10 ساعت شارژدهی میکنه

    مطلب مفیدی بود … با تشکر از آی تی رسان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH