دوره ارز دیجیتال علیرضا محرابی

امروزه کمتر کسی است که خبر سودهای چند صد درصدی ارزهای دیجیتال به گوشش نرسیده باشد، ارزهای دیجیتال جدیدی که هر روز با فناوری های جدیدتر پا به دنیای کریپتو می گذارند. این موارد باعث شده است تا در یک سال گذشته، مجموعه افراد فعال در ارز های دیجیتال، چندین برابر شود. اگر می خواهید به طور کامل با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شوید و از این حوزه کسب درآمد کنید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

عدم آگاهی، خطر از دست رفتن سرمایه شما

همان قدر که بازار ارزهای دیجیتال می تواند پرسود باشد، می تواند شما را دچار ضررهای سنگینی نیز بکند. حتما تا به حال افرادی را دیده اید که تمام و یا بخشی از سرمایه خود را در بازارهای مالی از دست داده اند و در سمت مقابل افرادی را دیده اید که با ارزهای دیجیتال توانسته اند وضعیت مالی خود را تغییر دهند. ریشه تفاوت بین این دو دسته آموزش و آگاهی می باشد! آموزش گام اول ورود به هر بازار مالی می باشد. این سخن از زبان بسیاری از سرمایه گذاران مطرح جهان می باشد. آموزش می تواند شما را با پتانسیل های فراوان بازار آشنا کند تا بتوانید در هر شرایطی بهترین های آن را شناسایی و از آن ها سود کسب کنید.

منبع آموزش ارز دیجیتال و بازارهای مالی

برای شروع آموزش مهم ترین قسمت، انتخاب یک منبع آموزشی جامع و معتبر می باشد. مجموعه علیرضا محرابی با سابقه درخشان در آموزش بازارهای مالی، به عنوان یکی از بهترین منابع آموزش ارز دیجیتال و بورس شناخته می شود. برای شروع فعالیت و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال می توانید به دوره ارز دیجیتال علیرضا محرابی مراجعه کنید. این دوره آموزشی به طور کامل شما را با ارزهای دیجیتال و روش های کسب درآمد از آن آشنا می کند.

آزمون و خطا لازمه ی کسب تجربه

توصیه می کنیم بعد از اتمام دوره های آموزشی، از خدمات کانال پشتیبانی استفاده کنید! به یاد داشته باشید که در ابتدای راه هدف شما باید حفظ سرمایه باشد تا کسب سود. سعی کنید آزمون و خطاهای خود را در ابتدای مسیر با کمترین سرمایه انجام دهید. همین تمرین ها است که در کنار آموزش ها، از شما یک شخصیت معامله گر می سازد. مهم ترین و اولین نکته برای معامله گر شدن نیز داشتن یک شخصیت معامله گر می باشد. شخصیتی که می تواند در مقابل هیجانات بازار، تصمیمات درست بگیرد. توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال همیشه فرصت کسب سود را به شما می دهند، فقط کافیست صبور باشید و درست تصمیم بگیرید.

روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال به نسبت بازارهای مالی دیگر، جدیدتر می باشد و از آنجایی که با فناوری و تکنولوژی تلفیق شده است، فرصت های متنوعی برای کسب درآمد ایجاد کرده است.

معامله گری در ارزهای دیجیتال

مانند بسیاری از بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال نیز فرصت نوسان گیری و کسب سود را به تریدرها می دهد. با این تفاوت که نوسانات ارزهای دیجیتال بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است! این نوسانات شدید از نظر عده ای خوب و از نظر عده ای بد می باشد. روش های زیادی برای نوسان گیری وجود دارد که یکی از بهترین آنها پرایس اکشن می باشد و به جرات می توان گفت بهترین دوره پرایس اکشن در ایران، دوره آموزش پرایس اکشن استاد علیرضا محرابی می باشد.

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال (هودل)

همان طور که شما روی طلا و مسکن سرمایه گذاری می کنید و بعد از مدتی سود کسب می کنید. روی ارزهای دیجیتال نیز می توانید سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید. نکته قابل توجه برای سرمایه گذاری بلند مدت روی ارزهای دیجیتال این است که ابتدا یک کیف پول امن (ترجیحا کیف پول سخت افزاری) انتخاب کنید تا سرمایه شما در خطر نباشد. در سال 2021 تعداد ارزهای دیجیتال به 14000 عدد رسیده است، اما آیا تمامی این ارزهای دیجیتال مناسب سرمایه گذاری می باشد؟ در واقع همین تعداد بالای ارزها باعث شده است تا زمینه ی کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال زیاد شود و تصمیم گیری را برای سرمایه گذاران دشوار کند. اما در مجموع برای سرمایه گذاری بلند مدت توصیه میکنیم با نگاهی به لیست ارزهای دیجیتال، روی رمز ارزهایی سرمایه گذاری کنید که پروژه مطمئن تری دارند و حجم مارکت آنها قابل قبول می باشد.

استخراج ارز دیجیتال

یکی از راه های جذاب برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، استخراج می باشد. این کار با استفاده از ماینر انجام می شود. ماینرها انواع متفاوتی دارند و متناسب با ارز دیجیتال خود، سخت افزارهای متفاوتی دارند. خرید و فروش ماینر و استخراج ارز دیجیتال در ایران، ممنوعیت قانونی ندارد اما تنها با مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانید استخراج را انجام دهید.

جمع بندی: همان طور که گفته شد اولین قدم برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال، آموزش می باشد. با مراجعه به دوره ارز دیجیتال علیرضا محرابی می توانید صفر تا صد ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید. برای شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید چرا که این دوره از آموزش ثبت نام در صرافی تا تبدیل شدن به یک تریدر حرفه ای را شامل می شود. دوره پرایس اکشن نیز به صورت هدیه بر روی دوره ارز دیجیتال به شما تقدیم می شود.

” موفق و پرسود باشید ”

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH