فروش 50 هزار نسخه از تبلت جدید Xiaomi تنها در ۴ دقیقه

کمپانی xiaomi که چندی پیش اعلام کرده بود تبلتی در حد Apple iPad معرفی خواهد کرد، اواخر هفته گذشته وعده اش را عملی  و تبلت Mipad را به بازارهای چین عرضه کرد.

Xiaomi-MiPad

این کمپانی برای مقابله با صفحه‌نمایش رتینا آی پد، صفحه‌نمایشی 7.9 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن 2048 در 1536 را برای تبلت خود انتخاب کرده است که چگالی پیکسلی 326ppi را به کاربر ارائه می‌دهد.

آخرین نسل پردازنده‌ شرکت NVIDIA یعنی K1 به همراه ۲ گیگابایت رم از بارزترین مشخصات سخت‌افزاری این تبلت است. حافظه داخلی Mipad در ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود که توانایی افزایش آن تا سقف 128 گیگابایت از طریق اسلات کارت حافظه وجود دارد.

دوربین پشتی این وسیله 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی آن‌قدرتی معادل ۵ مگا پیکسل را داراست. باتری که برای این تبلت در نظر گرفته‌شده است 6700 میلی‌آمپر قدرت دارد.

اما این کمپانی چینی، برای فروش این تبلت، دست به یک فروش و بازاریابی بزرگ زد.

شرکت Xiaomi تعداد محدودی از این دستگاه را از طریق آنلاین برای فروش عرضه کرد، اما قسمت جالب ماجراس اینجاست که چند برابر تعداد عرضه شده، یعنی حدود  50 هزار عدد از این دستگاه، در عرض تنها 3 دقیقه و 59 ثانیه به فروش رفت!

قیمتی که برای مدل 16 گیگابایتی این دستگاه در نظر گرفته‌شده بود چیزی معادل 240 دلار بود و نسخه 64 گیگابایتی آن تنها 270 دلار قیمت داشت. طبیعتا آن‌هایی که این فروش فوق‌العاده را ازدست‌داده‌اند، منتظر عرضه دوباره این محصول هستند!

این کمپانی هنوز هیچ مطلبی در خصوص اینکه آیا این تبلت را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد یا نه را عنوان ننموده است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH