جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری احتمالی گوشی‌های سری آی‌فون 14 اپل منتشر شد

در طول سالیان اخیر شرکت اپل قیمت‌گذاری آی‌فون‌های خود را به‌صورت تدریجی افزایش داده است؛ اما این موضوع حقیقتا مایه تعجب نخواهد بود. در نتیجه درک واقع‌بینانه از این پدیده موجب می‌شود که افزایش بالقوه قیمت‌گذاری سری آی‌فون 14 نیز برای مشتریان چندان شوک‌آور نباشد.

بر اساس توئیت اخیرا منتشر شده توسط یک خبرچین با شناسه LeaksApplePro می‌توان از قیمت‌گذاری احتمالی گوشی‌های سری آی‌فون 14 اپل مطلع شد. با توجه به محتوای توئیت انتظار می‌رود که مدل پایه آی‌فون 14 با برچسب قیمتی 799 دلاری روانه بازار شود؛ رقمی که مشابه قیمت‌گذاری اعلام شده برای مدل پایه آی‌فون‌ 13 است.

مدل جدید آی‌فون 14 مکس مجهز به نمایشگر بزرگتر با قیمت‌گذاری 899 دلاری عرضه خواهد شد. در نهایت مدل‌های پایه آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس نیز به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1099 و 1199 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

به گفته شخص خبرچین به‌دلیل افزایش هزینه‌های تولید در حال حاضر اپل مشغول بررسی ارقام فوق است. همچنین به‌نظر می‌رسد که اختلاف قیمت میان مدل‌های آی‌فون‌ 14 مکس و آی‌فون‌ 14 پرو بیش از 100 دلار خواهد بود. شخص خبرچین قیمت‌گذاری‌های اعلام شده را منطقی دانسته و ادعا می‌کند که این ارقام دستخوش تغییر نخواهند شد.

با توجه به قیمت‌گذاری فعلی هندست‌های اپل می‌توان دریافت که برچسب قیمتی احتمالی برای آی‌فون 14 پرو و آی‌فون‌ 14 پرو مکس در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی این هندست‌ها 100 دلار افزایش یافته است. این رشد قیمت اگرچه یک جهش بزرگ محسوب نمی‌شود؛ اما بی‌تردید نشان‌دهنده روند نگران‌کننده‌ای است که شرکت اپل احتمالا طی سالیان آینده در پیش خواهد گرفت.

بی‌تردید هیچ‌کدام از قیمت‌گذاری‌های فوق هنوز مورد تائید قرار نگرفته است؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آن‌ها با دیده تردید نگاه کنید. با این‌حال از آنجا که اپل طی سالیان اخیر قیمت‌گذاری هندست‌های خود را افزایش داده است؛ لذا مبالغ اعلام شده احتمالا چندان مایه تعجب نخواهند بود. بنابراین چنان‌چه به‌دنبال خریداری گوشی‌های آی‌فون 14 پرو یا آی‌فون‌ 14 پرو مکس هستید؛ از همین الان کیف پول خود را آماده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH