نخستین نتایج تست بنچمارک تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ اخیرا از تراشه پرچم‌دار جدید خود موسوم به اگزینوس 2200 برای گجت‌های سال 2022 رونمایی کرد و اکنون وبسایت MySmartPrice نتایج مربوط به اجرای نخستین تست بنچمارک روی این تراشه را منتشر کرده است. بر اساس گزارشات، این نتایج توسط یک دستگاه گوشی گلکسی S22 اولترا به‌دست‌ آمده است؛ اما برای تائید این فرضیه هیچ راهکاری وجود ندارد.

دستگاه مورد اشاره در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 5 به‌ترتیب موفق به کسب امتیازات 1108 و 3516 شده است. این ارقام تقریبا با امتیازات کسب شده توسط تراشه اگزینوس 2100 هستند.

در بنچمارک AnTuTu 9.0 نیز این دستگاه موفق به کسب امتیاز فوق‌العاده 965874 شده است. این رقم در مقایسه با امتیاز تراشع اگزینوس 2100 در سال گذشته رشد چشمگیر 46 درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در تست GFXBench Aztec Ruins (در وضعیت نرمال) تراشه اگزینوس 2200 موفق به ثبت رکورد پردازشی 109 فریم برثانیه شده است. این نتیجه در مقایسه با عملکرد تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 موجود در اسمارت‌فون شیائومی 12 چندان چشمگیر به‌نظر نمی‌رسد. در واقع امتیاز GFXBench پردازنده گرافیکی از امتیاز کسب شده توسط تراشه سال گذشته موسوم به اسنپ‌دراگون 888 نیز کمتر است.

با این‌حال اکنون بایستی چند نکته مهم و کلیدی را مد نظر قرار داد. نخست اینکه امتیازات فوق متعلق به ورژن اولیه تراشه هستند و بی‌تردید عملکرد واقعی محصول نهایی در مقایسه با یک نمونه مهندسی اولیه متفاوت خواهد بود. همچنین به منظور تائید کامل نتایج، هیچ‌گونه تصویر اسکرین‌شاتی در دست نیست. با توجه به معماری جدید CPU، کمبود بهره‌وری پردازنده مشخصا عجیب به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH